Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under november 2012

Av Ella - 23 november 2012 12:08

Fredag. Bara man hör någon nämna dagen så blir jag lycklig i hela kroppen hihi. Fast idag kan ju vara ett litet undantag, har prov om ca tio minuter och ja. Får se hur det går men jag är inte så säker på alla frågor.


Ikväll blir det väl kanske att jag far till ug, beror på om någon ska dit höhö.


Slänger in en grymt bra låt som jag har lyssnat på hela veckan. Älskar Ailee's röst och texten, som passar så bra in i MVn /hjärta

Av Ella - 22 november 2012 20:16

           


HALLOJ ESTLAND! 


Var ju som sagt till Luleå idag. Det var kul, I guess. I bussen påväg till stan så satt jag och Nathalie och sjöng Whitney Houston håhå. 

Knallade omkring och kollade in några affärer och gick sen och käkade på Exotic's lunch buffé. Det var så gloriöst god mat att jag dog när jag inte kunde äta något mer </3 

Rättegången gick också bra. Det var om snatteri och misshandel och tycker att tjejen som blev anklagad för allt skulle gå fri. För vittnena var helt knas och killen som anklagade henne för misshandel var ju helt bäng och hans berättelse made no sense. 


Åkte iaf sen tillbaka till boden och köpte mig en snapple, vilket medförde att jag och Markus började argumentera om hur jag uttalade det. Snappul. 


Ikväll så måste jag plugga, har ett prov imorgon i SO och jag är inte så självsäker på den fronten vettu. Sen måste jag också skriva ett kapitel till ficen. Meh. 




Av Ella - 21 november 2012 22:48


Jag älskar Baro så mycket kolla på människan och hans rosa/vita/någon anna onaturligt färgade hår LET ME SMEKA IT. 

 


Säger god natt nu. Måste läsa några sidor i en bok och sen imorgon bär det av till Luleå för att kolla på en rättegång. åhh, exotiskt. (känns bra också att vi får ca två timmar att gå stan själva och hundra kronor att handla mat för <3 ibland älskar jag mig skola)

"Dem förtjänar att få äta någonstans fint." sa mattanten och gav oss pengarna. Fögade anade hon att en utav eleverna skulle använda den ynka hundra lappen för att köka på den bästa reasturuangen i staden - Max. 

Av Ella - 21 november 2012 21:17

Hejhåpp.


Besöket på brandstationen gick bra. Fick pröva släcka eld med brandsläckare och herre min jesus det var väldigt kul. Fick skjuts sen tillbaka till skolan för att ha möte och sen knallade jag, Lina, Alva och Nathalie in till stan och jag gick till Frasses' och lyckades skrapa ihop lite pengar så jag fick mig en hamburgare. Nattis snodde min varma choklad med snodde tillbaka den. Dock så försökte hon sedan trycka upp hennes cigg i mitt ansikte, så jag har varit nära att få mitt ansikte brännskadat idag. Whoopie. 


Sen jag kom hem så har jag kollat Fresh Prince of Bel air och tränat. Så nu är min högra arm helt biff medans min vänstra är lika klen som en kokt nudel. 


Tumblr_lojz5tgxls1qcj2qzo1_400_large

Tumblr_lo3p3nzuxi1qf2lpz_large

Av Ella - 21 november 2012 09:04

Halloj Estland!
Befinner mig på brandstationen med lina, alva och nathalie. Ska ha brandövnings shafs och helt ärligt så är jag inte sådär jätte taggad. Trött som ett psyk men jag och alva lyckades hitta en vending machine och
fick mig en power king. Sockerfri ioförsig, men det duger.

Av Ella - 20 november 2012 06:58

Ska till björknäs idag för att kolla in olika linjer inför gymnasiet. Blir väl kul, om det inte var för att vi var tvugna att stiga upp så förbannat tidigt. Fanskap. Mitt nya favoritord. Fanskap.

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards