Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ella - 31 augusti 2012 20:12

Hola amigos!

Nu är man tillbaka från fjällen och har aldrig varit så glad av att få se boden huhuuh. Det har varit kallt, blött, jobbigt och bleh. Enda roliga var egentligen när Lukas nästan käkade renskit xD

Kan lägga upp bilder imorgon eller när jag kommer hem, för ska snart fara till valvträsk festivalen. 

 

Lika snabbt som hon kom tillbaka så sticker hon igen, haha! 

Synes grabbz! 

Av Ella - 27 augusti 2012 19:07

     

Var klassfoto idag också. Såg ut som en sne-fuckad kamel blandat med en banan men liksom det får man ju leva med i lägen som dessa. 


Imorgon ska vi och knalla uppe i fjällen så kommer inte bli någon uppdatering förän på Fredag höhö. (kommer hem på torsdag kväll)

Ha ett trevligt liv. 

Av Ella - 24 augusti 2012 17:20

           

Gillar dock inte så mycket hans hår och dubstep delen..Me no gusta dubstep. MEN ANNARS SÅ KLARA INTE MITT FAGRA HJÄRTA DETTA. nothing to do here bye.

Av Ella - 24 augusti 2012 16:38

Var som sagt till Luleå stad idag för inhandling av ett nytt batteri till min älskade Harriet ;__; Eller under morgonen så for vi också dit av andra anledningar; Elin hade tydligen fått värkar under natten och vi var tvugna att åka och hämta hennes hundar ifall hon måste fara in till Sunderbyn eller något. Så vi hämtade Doris och Bosse och nu är vårat hus rena jävla hundpensionatet. Billy och Doris busar som psyk och Doris skriker rakt ut, Bosse springer runt som en speedad durasell-kanin och Baloo..Ja. Baloo är bara Baloo.


For på Stadium och kollade efter några kängor till mig, men hittade inga D: Fick då iaf en anledning till att gå in en sväng på MediaMarkt ~ Älskar den affären seriöst ;__; Min kärlek till affärer alltså <3


Mina päron lämnade mig sedan i bilen när de skulle in på Biltema. Tål inte den affären alltså... For sedan på Korvgubben och käkade en riktig gourmé måltid.

 

NOMS.


Men sen när vi for hem så var jag ju såklart pissnödig som f-a-n och så var ju vägen guppig som Quasimodo's rygg. Såg ut ungefär såhär:

 

Vägen var guppig. That is all.


Av Ella - 23 augusti 2012 20:09

HOLA


var ett tag sedan, eh? Men skolan har ju börjat och nej jag ska inte skylla på att vi har mycket läxor, för det har vi inte inte höhö. Har inga 8D SUCK ON DATT.


De här dagarna så har jag  bara trollat runt och alla dagar har i stort sett bara rullat förbi. Idag gick vi till Lustigkulle och käka lunch där. mmhhhm köttsoppa. Sarkasm på hög nivå där <---- men klimp  <3 OMG KLIMP <3 

Gick tillbaka till skolan och skjutsade hem Benjamin, men hittade Lina och Alva där också så skjutsade hem dem också. Var tvungen att trepacka men det gick bra, även fast stackars Harriet lät väldigt illa D: 


Är iallafall ledig imorgon så därför är det fredag för mig idag höhö. PART AND PARTY AND YEAH. Men imorgon måste jag till stan, måste skaffa ett nytt batteri till min älskade Harriet ;__;

 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards