Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Ella - 20 augusti 2012 19:56

Hola amigos.


Första dagen på skolan och jag lever ó_ó Var inte så farligt, även fast jag var grymt trött den sista timmen och ville bara somna på stolen meeeeeeeh. Var ju också tvungen att köra hem på lunchrasten pg.a en liten incident och byta byxor..vad som hände ska jag inte gå in på för det är så fruktansvärt pinsamt att jag orkar inte e__e


Vi ska tydligen åka på klassresa nästa vecka. Kul. om det inte var för det faktum att vi ska åka tåg upp till Kiruna[typ] och sen ska man gå med typ 15 kilo packning på ryggen ca 6 km varje dag. MYS! Men ska tydligen tälta i bergen och jag kommer frysa ihjäl ;___; huhuuhuh.


Imorgon ska jag ta ledigt de sista timmarna av skolan. Ska till Boden och fixa bankkort thingie. Ska äntligen börja få barnbidrag också T___T BEST DAY OF MAH LIFE. 

 

Spelade volleyboll på gympan och jag hatar den sporten...Kan varken serva eller slå till bollen för jag är för kort..


 

Färgade håret igår också c: Blev brunt med rosa dip-dye-underhår-thingie xD 



This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards