Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under september 2012

Av Ella - 30 september 2012 23:52

Av Ella - 30 september 2012 23:39

Satt och kollade X-factor med mor en stund och trallade sen in i duschen. Det tog ungefär 30 min. Men det kändes skönt efteråt och det får ni tolka hur ni vill. Kollade någon tråkig film på fyran en stund innan jag kilade upp på övervåningen för att borsta tänderna. Försökte också ta en såndär vacker bild som 95% av alla kvinnor tar på toaletten när de putar ut med brös ten. Det gick sådär. Kan lugnt säga att jag inte har någon framtid inom model yrket. Ska nu iaf krypa ner i sängen för att sedan motvilligt vakna upp till en ytterliggare måndag. Lyckan är ju total, sarkasmen i denna meningen likaså.

Av Ella - 30 september 2012 19:08

Blev uppringd av en kille tidigare som sa att jag skulle köra mot gunnarsbyn. Så gjorde det och mötte up Tim och Oskar sen for vi till lassbyn och hämtade upp Linus och Benjamin. Tim skulle skjutsa Linus och Oskar till gunnars så vi for dit, men halvvägs så fick jag slut bensin så far var tvungen att komma med diesel. Med tanken full så for vi tillbaka till lassbyn och våldgästade Markus. Alva joinade och vi hämtade lina och så drog vi till mig. Stekte hamburgare till mig, Tim och Markus, sen skjutsade jag hem lina för hon skulle äta. Och nu sitter jag, alva, Benjamin, Markus, Tim, mamma, pappa & två hundar och ser The Avengers. Blev en trevlig söndag trots allt.

Av Ella - 30 september 2012 19:08

Blev uppringd av en kille tidigare som sa att jag skulle köra mot gunnarsbyn. Så gjorde det och mötte up Tim och Oskar sen for vi till lassbyn och hämtade upp Linus och Benjamin. Tim skulle skjutsa Linus och Oskar till gunnars så vi for dit, men halvvägs så fick jag slut bensin så far var tvungen att komma med diesel. Med tanken full så for vi tillbaka till lassbyn och våldgästade Markus. Alva joinade och vi hämtade lina och så drog vi till mig. Stekte hamburgare till mig, Tim och Markus, sen skjutsade jag hem lina för hon skulle äta. Och nu sitter jag, alva, Benjamin, Markus, Tim, mamma, pappa & två hundar och ser The Avengers. Blev en trevlig söndag trots allt.

Av Ella - 30 september 2012 15:06

Har icket gjort något produktivt idag och jag ångrar ingenting. Har bara gått omkring som en torsk och haft humörsvängningar, så tänkte att jag skulle muntra upp mig själv med lite Pops In Seoul med Mr. Weird, Duvan med de fina låren & killen som är vackrare än alla tjejer på jorden.

.

Av Ella - 30 september 2012 12:11

Relatable Post? (figh1ng.tumblr.com)

Relatable Post?

Relatable Post?


Av Ella - 30 september 2012 11:12



You want to be a main character in a sad melodrama
Even so, we can’t be – you’re so fake, it’s so obvious
Other guys are comforting and hugging you
Just imagining it disgusts me, automatically making me laugh
Every day, I’m part of these arguments that leave me short-breathed
I’m tired of giving in to your unconditional standards, you’re just that much selfish
I’m all good without you girl
Thanks to you, my memories have turned dirty
You are erased in tattoo

I have no regrets, I have none
Don’t even think that I’ll be waiting for you
I have no lingering attachments, I have none
Because I gave you everything already
Things can’t be turned back, you’re not here
Because I don’t have an ounce of emotions left
I will cry my eyes out and erase you afterwards
Now time to say good bye

A-O-E-E-E-E-E-E (Ay!)
I will believe in all your lifes
A-O-E-E-E-E-E-E (Ay!)
Will you forget a guy like me now?

Don’t tell me those super common lies
I’ve never believed them anyway because I can live well without you
Don’t ever tell me that you long for me or you miss me
You seem like a playgirl and you’ll make me lose affection for you
This is you and my last time
I’m so mad from my head to my toes because of all the days I wasted by being deceived by you
I can’t turn things back and the remaining traces torture me
In the past days, the words of love only gave me scars
Thanks to you, my memories have turned dirty
They remain deeply in me and will erase you

I have no regrets, I have none
Don’t even think that I’ll be waiting for you
I have no lingering attachments, I have none
Because I gave you everything already
Things can’t be turned back, you’re not here
Because I don’t have an ounce of emotions left
I will cry my eyes out and erase you afterwards
Now time to say good bye

Don’t worry, this is the last time
I won’t bother you anymore

You’re not saying anything, you’re not
There’s just one thing I want to say
I dreamed a good dream and now I forgot it
This is the end, bye bye bye bye
Things can’t be turned back, you’re not here
Because I don’t have an ounce of emotions left
I will burn all the gifts you gave me and erase you
Now time to say good bye

Things can’t be turned back, you’re not here
Because I don’t have an ounce of emotions left
I will burn all the gifts you gave me and erase you
Now time to say good bye


Av Ella - 30 september 2012 01:00

Trevlig kväll detta. Drog till alva kring åtta snåret så hon fick göra ett till hål i örat på mig. Fan heller att jag ska göra ett själv o.O när vi var klara så knallade vi ner till lina och våldgästade hennes lillebror med kamrater. Det var någon som var mindre nöjd med det haha! Linus gav the lil' bro en kondom, sen fick vi irra runt och leta efter Benjamin som hade begett sig ut i skogen med en trumpet av något slag. Vi knallade sedan upp till Markus och lekte med hans valp. Linus och Markus hade lite väl kul *pekar på bilden ovanför* Markus och Linas föräldrar anlände så vi flydde till gunnarsbyn och mötte Tim, Oskar och Johan som hade varit i stan och köpt fina grajr höhö. Drog till Benjamin och var hungrig som en norsk så kokade nudlar och snodde Tim's cola. Fick sitta på en dammsugare, som jag sedan döpte till Berit, och käka <\3 Alla blev sen typ trötta så jag skjutsade hem några och nu är jag hemma. Ska kolla instagram, fejjan och aff sen ska jag nog slagga. Ha det gött, människor!

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards