Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under september 2012

Av Ella - 8 september 2012 13:34

hej håpp alla bananer där ute.

Ska snart knalla ut med hunden för oh dear jesus vad fet han är. Och jag vet att ni älskar alla mina kawaii faces oh yes.

Igår var ju big siz här med pojkvän, unge och svärmor och svärmorfar (?) och herre min banan vad söt Nancy var ;___; Känns dock lite weird att jag är moster vid 15 fagra år. oh well, saker som man får leva med.



Idag hade jag väl bara tänkt att vandra runt i huset som en ande och försöka hitta något ätbart i huset huihui. Sen ikväll så tror jag att Alva, Lina och jag skulle dra till Nattiz. vet dock inte om det blir så, men skulle prata med alva idag. 


 

Upptäckte den hära gif maker saken för några dagar sen och I've been having way too fun with it. 


Nej nu ska jag gå ut med hunden. Den jäveln sitter och stirrar på mig ;__; 

Av Ella - 7 september 2012 17:05

 

Hörde inte att syster med co. hade kommit, så gick ner från rummet till köket i bara huvtröja och pyjamas byxor. Nice going there. 

Gissa vem som sprang upp för trappan för att byta om? *diskret pil på mig* 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards