Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under december 2012

Av Ella - 29 december 2012 17:46

Blev att kolla Gayo Daejun idag också. Mor och far hade hunnit fara till luleå när jag sov så blev lämnad hemma...

För att summera Gayo Daejun något så bra så kan jag väl bara säga att mina äggstockar står ej att finna.

Daesungs gröna hår ldkjlskadjksad

     

 


Inom kort ska jag återigen bege mig till Lassbyn för övernattning hos Alva, men måste fixa lite saker här hemma först.

Tills dess så får ni ha en trevlig lördag.

 


Av Ella - 29 december 2012 03:17

Just hemkommen från en väldans rolig kväll, som spenderades i lassbyn med massa olika människor. Det blev mycket skratt och tror jag kommer vakna upp med ett sexpack imorgon. Skulle inte förvåna mig det minsta. Nu ska jag dra täcket över mig och försöka vila ögonen i några timmar. Imorgon, eller idag, beger jag mig till Luleå stad för lite införskaffning av vissa behövande saker. Tills dess så får ni en säxig bild på Kroffe, som togs bara för några timmar sedan.

Av Ella - 28 december 2012 16:01

Visst är det Fredag idag? Gud, blir så virrig när det är lov så det finns inte.


Idag fick jag besök av ett x-antal människor som var ute med skotrarna. Led lite med dem med tanke på hur jävla kallt det var ute. De utnyttjade bara min bostad för värme och fika dock. Känns bra att jag har så fina vänner </3


Sedan kollade jag lite på Gayo Daejun och dampade på min sega internet uppkoppling </3 Det började lagga när Infinite uppträdde den braiga låten "The Chaser" och när Dongwoo just skulle börja rappa...Då hade jag väldigt stor lust att kasta in datan i väggen. 


 


För att avrunda det här inlägget något så fagert så slänger jag in en gif på Siwons gloriösa figur.

 

Av Ella - 28 december 2012 01:05

 

 

 

I open my eyes
I try to see but I’m blinded by the white light
I can’t remember how
I can’t remember why
I’m lying here tonight

And I can’t stand the pain
And I can’t make it go away
No I can’t stand the pain

How could this happen to me
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

Everybody’s screaming
I try to make a sound but no one hears me
I’m slipping off the edge
I’m hanging by a thread
I wanna start this over again

So I try to hold onto a time when nothing mattered
And I can’t explain what happened
And I can’t erase the things that I’ve done
No I can’t

How could this happen to me
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

Av Ella - 26 december 2012 22:31

Hejhåpp bönder. 

Blev en riktigt roligt kväll i lassbyn. Drog till Lajna för att lämna pengar från när vi stod i garderoben igår och vi såg lite Williams lista, för att sedan knalla upp till Kroffe där Linus, Alva, Krille och markus var. 

Efter ett tag joinade Jensen, Jonas, Tanja och Nathalie, men de var tvugna att dra ganska fort för Kroffe's far skulle komma hem och vi fick inte vara så många där. 

Några andra från Gunnars joinade sen också, men vi var tvungna att sticka från Kroffe, så knallade till Markus' boning ett tag. 


Nu är jag hemma och har så förbannat ont i huvudet att jag skulle kunna slå till någon. Att mitt humör inte var på topp till att börja med gör det hela inte bättre heller för den delen.

 

Av Ella - 25 december 2012 14:42

Har tappat all tro för tomten. 

Jag minns starkt att jag önskade mig en pojkvän och Jung Daehyun (gärna dem två kombinerat) i julklapp och vad får man? Skoterskor och underkläder. 

Nej, från och med nu så ska jag bara önska mig pengar, men då får man väl sockar istället. 

 

Skämt åsido, är nöjd med klapparna jag fick. Ska ju få åka ner till estockholmo på antingen sportlovet eller påsklovet så jag är inte olycklig precis. 


Ikväll så ska jag, Lina, Alva och Kajsa stå i garderoben på puben i folkets hus. Inte direkt något som jag skulle välja och göra, men vi får betalt så ska inte säga så mycket. Ska tvinga mamma komma upp med mat för min kropp kommer förtvina om jag inte får förtära mänsklig föda udner de minst sex timmarna vi ska sitta där. 


 



Daehyun20_large

Daessmile6_large

Låt oss hoppas att tomtem får lite vett i skallen och ger mig den här pojken nästa år.



Av Ella - 24 december 2012 14:03

 


Vaknade halv tolv idag av att jag höll på att svettas ihjäl och jag hade inga kläder på mig. Vilket var skumt för jag minns starkt att jag hade pyamas på mig när jag somnade igår. Konstigt detta.

Inväntar nu ett stycke kusiner med att lyssna på YTF Christmas album. Väntar också på att klockan ska bli tre så jga får dra mig ner till vardagsrummet och kolla på den årliga ankan. 

När mamma kom hem imorse så hade hon med sig en såndär tidning full med korsord och massa annat 'pyssel', men det fanns en viss ordfläta där man skulle hitta ett antal ord och om man skickade in och blev dragen, så kunde man vinna en One Direction sammlarlåda. Gissa vem som redan har gjort det och skickat in? /cough JAG /cough



Önskar er alla en fortsatt trevlig jul! 

Av Ella - 24 december 2012 00:16

God jul alla bönder där ute! Om ni har facebook så tror jag inte heller att ni har missat alla dem statusuppdateringarna som har lagts upp under dessa tjugo minuter?

Skulle egentligen ha sprungit ner på nerdervåningen och skrikigt "GOD JUL BÖNDER!" men alla har redan gått och lagt sig och jag har en känsla av att jag inte vill väcka min mor för tillfället...


Nu ska jag iallafall inleda denna julen med att kolla julkalendern och på några uppträden från Music Bank.


Alltså jag kan inte kontrollera mina feels för dessa pojkar. KOLLA PÅ DEM 


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards