Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under juli 2012

Av Ella - 31 juli 2012 01:54

Jag vet att jag inte direkt har någon rätt att känna såhär, med tanke på att jag är omringad av mina bästa vänner som jag alla älskar likgiltigt. Men vid vissa tillfällen kan jag bara inte låta bli att känna som jag gör ganska ofta nu för tiden, vilket inte direkt är bra.



Även fast jag är med dessa vänner så känns det ändå som att något saknas. Ibland känner jag inte direkt den dära gemenskapen, vilket resulterar i att jag känner mig utanför och försöker desperat komma in i konversationerna, men alla tycks putta iväg mig. Faller djupare in i den avgrund som kallas mig själv. 


Det är inte någons fel egentligen, det är bara vad jag känner och jag lägger inte skulden på någon. 


Jag försöker vara rolig, försöker vara social men det är inte så lätt när man varken har tålamodet eller självförtroendet. Vågar inte prata med folk för jag är konstant rädd att folk ska klanka ner på mig och då behåller jag det jag skulle säga för mig själv, vilket då resulterar i att jag inte pratar mycket.


För folk som känner mig irl kanske det inte verkar så, men det är sant. 


Ibland tänker jag inte innan jag öppnar käften och då skadar jag dem som pratar med mig, och för det vill jag be om förlåtelse.


Jag vet inte ens varför jag skriver det här inlägget. Jag har bara överdrivet mycket känslor som jag vill få ut. Alla sorters känslor som jag inte ens ska börja skriva om här, för då kommer jag stämplas som konstigare än vad jag redan är.


Just nu önskar jag bara att alla mina vänner kunde vara här. Vill krama om dem och berätta om hur mycket jag älskar dem och hur mycket dem betyder för mig, men varje gång jag träffar dem så tar min stolthet över och jag framstår som en känslokall idiot. 


Jag suger på att uttrycka mig i text..så..


Tumblr_m6ux3unb1h1qcegzdo1_500_large

Tumblr_m5ikqwcbyd1qcegzdo1_500_large

Tumblr_lzg4c9vpq71r7p3i3o1_500_large


Känner att alla känslor bara väller upp inom mig och det känns som att jag ska explodera. Måste ta en paus från detta. Från bloggandet. Ska försöka vara med folk så kanske jag får ett socialt liv. 


Så tills jag mår bättre och kan stå ut med mig själv, hej då. 


Av Ella - 30 juli 2012 16:39

Ligger och slappar på soffan och kollar gossip girl. Fick en hel box med säsong 1-4 av min syster så hade väl tänkt kolla den tills päronen ska kolla OS, sen ska nog jag knalla till husvagnen. Slänger in en bättre bild på piercing tillsvidare, ha det bra!

Av Ella - 30 juli 2012 01:00

Gårdagen var mucho trevlig ^^ Lyckades få in en till piercing i örat också. Var lite smått nervös så satt och pratade/sjöng med Jonas medans Alva tryckte in nålen i örat xD

Men hade suttit och tryckt is mot örat tidigare så kändes inte så mycket iaf. 

Drog då sedan till Benjamin och där jävlar. Spelade så hög musik så att grannarna kom och sa åt oss .__. men alla fick panik och jag spran in på toan och gömde mig i ett skåp. Fördel med att vara kort (y)

Skulle egentligen ha sovit över hos Alva, men blev för trött så jag drog hem vid två :/ Var lite kämpigt att köra hem dock. Nej, jag var inte full


 

Finare bild går ju att finna men vafan. Orkar inte hämta usb-kabeln till mobilen..



Far väckte mig halv ett och jag kan ju säga att jag hade mått bättre. Världens huvudvärk och ville bara spy meeeh. 

Tumblr_m7okrazkoa1qkskzzo1_r2_500_large


Nu ska jag gå och äta något och dö lite inombords. kthxbye

Av Ella - 28 juli 2012 17:17

Not_20sure_20if_20bad_20mood_large

Känner att mitt humör inte är av den bästa sorten för tillfället. Kan säga till mitt försvar att det inte är för att jag är hungrig, för jag åt nyss middag och jag är fortfarande sur.

Men har planer för ikväll så blir nog på bättre humör av det, eller hoppas det iaf e__e

 Tumblr_m7ncnxkvdn1qg2i3bo1_500_large

Oppa Gangnam style ~ 

Av Ella - 28 juli 2012 01:47

Sitter hos Kroffe med Benjamin, Krilläääh och Alva. Vi var tidigare i g-byn och skulle pierca mitt öra, men  vi ska tydligen göra det imorgon istället. 

Krilleh sitter och sjunger karaoke, Kroffe sitter och spelar spel och de andra kollar på. Haha, nördar! Själv sitter man och lyssnar på när Linus sjunger på skype. Trevligt, trevligt xD 

Sover hos Alva ikväll och kommer fara hem imorgon någen gång. Är lite smått deprimerad över det faktum att Norlie och KKV är på PDOL imorgon och jag har ingen skjuts dit....MEEEEEHP.

Men om vi sätter punkt för denna gången då, ha det! 

 

Av Ella - 27 juli 2012 19:20

Idag var sista dagen på jobbet och nu kan jag äntligen sova hur länge jag vill på vardagarna! Fick med mig lite fika också när jag for hem idag. Men ska spara det tills jag får cravings xD

Har pratat med alva så det blir nog att vara med henne + några andra ikväll. 

4181745_460s_large

Av Ella - 26 juli 2012 17:26

Igår när jag + mysigt folk var vid skolan, så sa Alva att hon hade klubbor i sin jacka. Och då började ju såklart alla springa mot hennes vespa. 

Smarta som vi är, hoppade Alva in i en av dagiset's bilar och jag puttade. Men eftersom jag hade en huvtröja, och jag hade mobilen i fickan, så lyckades jag ju såklart tappa mobil fanskapet rakt i en vattenpöl.

Fick panik och ba "SHITSHISSHITHSITS FANFANFANFAN FITTA, FAT, HANDGRANAT." och släppte Alva och sprang och hämtade mobilen.

Lyckligtvis, så hade jag ett skal på telefonen så vattnet lyckades inte tränga in i batteriet. Men dock lyckades det fara in lite vatten i högtalarna så ljudet blev askonstigt .___. [fixade sig dock efter några timmar]

Men det som var så roligt var att typ alla fick panik.


Alva: OMG, hur gick det med mobilen?

Jag: Jodå, den klarar sig.

Myo: GNUGGA DEN MOR HÅRET ELLA, GNUGGA DEN MOT HÅRET! 

Jag: Dafuq? That doesn't even makes sens-

Myo: GÖR DEET

Jag: *gnuggar telefonet mot mitt hår* den är fortfarande blöt

Myo: Jaha, men du gjorde det för håret's skull.


Fråga mig inte varför jag är kompis med den där snubben. .__.

 

Happy virus alltså lfksdklfhsdkjhfkjhf I HATE YOU FOR BEING SO PURRFECT 


Nu ska jag och Mor gå ut på en promenad med hundarna. och kom ihåg, mina barn,

DANSA

PAUSA

lol i hate that song wtf

FUCK NO IT'S ADDICTING. AND WHY THE FUCK AM I WRITING IN ENRISH?MUHHAHA I'M BUSIG. 

Av Ella - 26 juli 2012 01:01

Heeeeeeej~

Sitter här i husvagnen med några personer och ser film, men ser inte e___e Stabilt (y)

Jag och Alva for till g-byn tidigare och sen kom KRILLÄÄÄÄÄH & Myo dit och chillade. Gungade, hängde med Beppo, körde bil. Sen blev vi uttråkade och for till mig. 

Då sjöng jag & Myo karaoke. Vi ägde sönder (y) Dock tyckte inte datorn det ....  Kallade oss tondöva..THOSE EFFIN' BASTARDS.

Vi såg sen Paranormal Activity 3 och höll på att skita på oss i slutet. myyyys.

Nu ska vi se Avatar, men först ska jag och Myo sjunga en låt till. För så bra är vi (y)

 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards