Yes sir, I'm one of a kind

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Love me like money

Av Ella - 30 juli 2012 01:00

Gårdagen var mucho trevlig ^^ Lyckades få in en till piercing i örat också. Var lite smått nervös så satt och pratade/sjöng med Jonas medans Alva tryckte in nålen i örat xD

Men hade suttit och tryckt is mot örat tidigare så kändes inte så mycket iaf. 

Drog då sedan till Benjamin och där jävlar. Spelade så hög musik så att grannarna kom och sa åt oss .__. men alla fick panik och jag spran in på toan och gömde mig i ett skåp. Fördel med att vara kort (y)

Skulle egentligen ha sovit över hos Alva, men blev för trött så jag drog hem vid två :/ Var lite kämpigt att köra hem dock. Nej, jag var inte full


 

Finare bild går ju att finna men vafan. Orkar inte hämta usb-kabeln till mobilen..



Far väckte mig halv ett och jag kan ju säga att jag hade mått bättre. Världens huvudvärk och ville bara spy meeeh. 

Tumblr_m7okrazkoa1qkskzzo1_r2_500_large


Nu ska jag gå och äta något och dö lite inombords. kthxbye

 
 
Emiz :3

Emiz :3

30 juli 2012 09:39

SV: ..... Det minns jag inte att jag gjort o.o

http://Emiizdesu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 10 april 2013 18:21

  alltså jay dskldjjkslhfdf jag älskar dig

Av Ella - 10 april 2013 18:04

Ja, som rubriken lyder hade jag nationella i biologi idag. Hade det igår också och idag var det en sorts fortsättning, för hann inte göra klart igår. Kände att det gick sådär. Det hära med människokroppen och dess funktioner och muskler är inte någ...

Av Ella - 8 april 2013 16:14

        Ja såhär kan det se ut när man gömmer sig under biljardbordet för att man inte pallar jobba. Blev upptäckt dock, fanskap.  Dagen annars har inte varit sådär jätteintressant. Blev slagen på axeln av lukas med hans mobil så nu har jag ...

Av Ella - 7 april 2013 19:07

    Yeah~ We back againWe back with It ain’t over ZE:A!The day we broke upOh no Oh I’m missing you   After you left, I couldn’t do anythingTo me, that spot can only be filled by youHow are you? Is life treating you well?I...

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards