Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Ella - 18 juli 2012 22:40

Tjobre alla människor där ute!

Sitter i Alva's husvagn nu och pratar om lite allt möjligt. Vi kom hit för ca en timme sedan och Alva bjöd på go fika ;D Äppelpaj, jordgubbar och glass. Noms!

Alva's sår är omplåstrade och hon verkar må bra ^^ Hon säger att hon har lite ont överallt, men det överlever hon nog x)

 

Imorgon jobbar jag och måste stiga upp klockan tio bleh.

Av Ella - 18 juli 2012 21:10

Min kväll blev räddad igår av att Alva ville hitta på något, så vi tog Harriet och Judith och körde till skolan. Lyckades tvinga ut Kajsa så hon joinade hon också. 

Vi klättrade upp på skolans tak och chillaxade sönder haha! Vi kollade igenom lufttrumman och hade det trevligt ^^ 

 

Nu har jag och Kajsa druckigt lite gott hehe och ska snart köra iväg till Alva och hälsa på. Den lilla filuren lyckades ju ramla med Judith idag när hon, Markus, Johan och Tim skulle hälsa på mig på jobbet tidigare. Klantfia.se! 

[Judith = Alva's vesp. Harriet = min älskade vespa. I KNOW YOU ARE JELLY.]

Men nu ska jag gå och slå en drill och dricka upp det sista av min redbull, sen ska bara Kajsa komma så vi kan fara. Ha det trevligt evelyvån! 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards