Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Ella - 21 juli 2012 22:56

När bollen for ned för slänten, så var jag tvungen att springa ned och hämta den och klart som in i helvete så var det ju tistlar där e___e 

Men som den tappra mannen jag är, sprang jag ner och hämtade boll-jäveln. Så nu svider och sticker mina fötter som en kamel som just satt på en kaktus. Whatt?

 

Jag och Kajsa är grymt attraktiva, yes.

Om ni nu ursäktar, så ska jag gå och plugga kinesiska. HENRYYYY Wo Ai Ni ~

Av Ella - 21 juli 2012 20:55

Skriver lite snabbt, ska snart gå ner och bada i mina kusiners pool och ska spela volleyboll! 

Idag så var det asstressigt på jobbet och det har resulterat i en dålig rygg och huvudvärk...meeeh. Så innan jag går och lägger mig ikväll så skall jag tag fram en värmdedyna D8 

 

Hittade en påse med Varma Mackor chips i skåpet när jag kom. Den levde inte länge till, om jag säger så. Inte för att jag tror den levde, MEN NI FATTAR RAJT? 

Nu ska jag kolla Sommarkrysset till klockan blir kvart över, sen blir det bad! ha det! 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards