Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Ella - 23 juli 2012 21:56

Vill ha en töjning i örat ;__; inte en såndär över stor, bara en liten. Typ några mm ;___; MEN NEJ.  min mor är emot det och även om jag gör en, så kommer det synas D: 

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHP.
 

Så nu sitter jag och sjunger med Neorago för att jag är så olycklig. Kanske inte bästa låten, men vafan DEN ÄR BRA. ...NU BÖRJADE JAG SAKNA HANGENG OCH KIBUM..OH FUCK SNART ENLISTAR LEETEUK ;__; ASSÅ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ 

 

 nu pratar jag med Alva och käkar nutella. NOMS. 


Av Ella - 23 juli 2012 11:51

Ibland oroar jag mig för min hunds mentala stabilitet

Av Ella - 23 juli 2012 11:42

Sitter här i soffan och glor på Disney Channel haha. Det var bättre förr .. funderar starkt på att ta harriet ner till byn och köpa chicken nuggets. Faaaaan vad gott ;_____; och en kall Redbull till det....JDKSKSKWKLSKS DÖM MIG INTE FÖR MINA CRAVINGS PÅ MORGONEN OKEJ!?
men har ni sett An Cafe's nya PV? just...just...JSJSKSLSLSLKFKFKELELEKEKEKEKEE THE FEELINGS KIWOWKEBWGWIDLELD måste absolut spara ihop pengar meeeeeh. Det kommer svida i min plånbok ;_____; MEN DET ÄR DET VÄRT <3

Av Ella - 23 juli 2012 01:59

Lol, blev inspererad av Sunset Glow. För solen håller på att gå upp här i norra Norrland och jag är vaken. 

 

Har bestämt nu att jag ska försöka spara ut mitt hår. Ungefär lika långt som CNU i BILASA. Visade en bild på honom åt min mor tidigare, she approved! 

Tumblr_m73rda3oje1r6fh6wo1_500_large

Ja, ungefär sådär. Min mor blev väldigt nöjd över det faktum att min lugg skulle bli tvungen att stylas om. Fact: Min mor HATAR min lugg. Alltid gjort det. När jag hade pannlugg så bitch-blickade hon den i hemlighet hon hotade faktiskt med att klippa av den när jag sov om jag inte klippte den kortare...Hemska minnen, hemska minnen.

Helt sant. Hon fick psyk på att jag gick omkring och flippade med luggen som Justin Bieber. "Whipflash" skada kallade hon det. Crazy old woman...

Qaawp_large

Sådär, bättre bild! 

Iallafall, nu ska jag gå in i huset och borst tänderna medans jag halvt somnar. Pörskans. [kollat på pistvakt...sorreh]



This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards