Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under januari 2010

Av Ella - 14 januari 2010 19:42

Det kmr inte bli nån mer bloggning på DENNA blogg. Jag har tröttnat på Bloggplatsen. Har en ny blogg. Den heter www.sacredcherry.blogg.se.



Bai :D/Cherry

Av Ella - 12 januari 2010 17:36

Ska inte på gymmet. Jag vill inte och då ska mamma inte heller. Hon e så konstigt....Så, det var väl allt antar jag ;S Venne vad jag ska göra ikväll. Får se^^


 


Hoppas ni får en bra kväll!^^



Baii~/Cherry

Av Ella - 12 januari 2010 15:23

Hei~thluckysurprise.gif quartet kawaii image by xjoezerx<-----Får psykbryt på bilden -.-'


Idag så hände det int så mkt. Vi spolade isen. Inte kul. Och jag hade sneakers på mei så det gick ju bra ;D Resultatet blev att jag nu sitter och snyter var annan sekund;_; Och johan bjöd på fika. Han bjöd på JÄTTEstor diskriminerings bollar^^Och saft.  Annars så hände det inte så mkt. Ska snart se That' 70s och ska sen(efter maten) på Gymmet med mamma.


Jaja skriver senare. Men medans så får ni Dagens av mei^^:


Dagens låt:


Dagens bild:

love.jpg love sucks big time image by shayshayloveshimalways


Av Ella - 11 januari 2010 18:39

Yahow!

 

Sitter och väntar på att hårfärgen ska "sätta sig" xD Ska vänta i typ en timme och ska sen dusha ur det^^ Ska bli jättekul och se resultatet^w^

 

 

<---Ed e läskig på den bilden  o.o

Av Ella - 11 januari 2010 16:02

Yahow!

Idag rockade det inte så mycket. Kunde inte vara med på gympan för att jag hade Microfobi. Så Jag,Lina,Alva,Snigel och Lukas gå till Lassby-bron(5 km). Och det tog typ två timmar xD Fast vi gick ganske långsamt. Och när jag skulle klättra upp på en snö hög och sen när jag skulle gå ner så halkade jag och föll på rumpan. Så nu har jätteont i svanskotan >.<

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har jätte ont i huvudet. Inte kul. Ska ikväll färga håret. Fast bara "Underhåret". Jag ska färga det lila^^


Baii~/Cherry       

Av Ella - 10 januari 2010 18:25

Njapii!


Förlåt för den dåliga blogg uppdateringen i helgen. Har varit med snigel och varit i Klinten. I klinten har jag bara sutit i husvagnen och lyssnat på An Cafe.

Idag kom jag och pappa hem vid tre tiden. Jag har mest spelat Kingdom Hearts och vart på fb. Annars så rockar det int så mkt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Imorgon är det skolaTT.TT Vill inte gå i skolan. Om jag skulle gå så skulle jag vilja gå en skola i Japan. Gärna bo där. Sitter och lyssnar på An Cafe-Alone. Den är så jävla bra. Börjar gråta varje gång jag lyssnar på den. Jag känner igen mei i den så jävla mkt. Är så nu faktiskt...."Hitori de iki Hitori de utautai ~"<3




Bai~/Cherry


Pa para pa para parallel world

Pa para pa para parllel world

Where only broken watches exist.

Pa para Pa para Paralelle world

Pap para pa para parallel world.

Walk around and get lost.

Amidst the mysterious ruins<3

Av Ella - 7 januari 2010 12:11

Hajjowh!


Har just sett Beck med mamma. Såg "Det Tysta Skriket". Har sett tre ggr nu ^o^

Vaknde vid nio. Ganska tidigt;).....Dushade sen såg jag och mamma Beck. Vid tre ska Snigel komma och sova över^^ Ska bli kuul^w^'


Men ska äta nu.*stressad*



Bai/Cherry

Av Ella - 6 januari 2010 19:18

Skulle typ börja skriva en novell. Den heter "Magic Snow" och handlar om en 15 årig flicka i Tokyo,Japan. Ja, här är en lite information om novellen:


Flickans namn:Sakura Hikari

Bor: Tokyo,Japan

Ålder:15

Längd: 158 cm

Föräldrar: Mamman och Pappan dog i Bilolycka och endast hon och stora systern överlevde.

Övrigt: Har inga vänner. Har smeknamnet "Kira" i skolan och ska låta som  det Engelska ordet "Killer". Det ryktas då om att hon har mördat ett spädbarn.(Därför vill ingen vara med henne) Bryr sig inte om skolan elr om någon annan än hennes syster.


MAGIC SNOW

 


"Tänk om det fanns en värld. En värld där någon brydde sig om mig. Där någon iallafall kunde le eller prata med mig...." "HIKARI!" Sakura ryckte till. "Du måste börja konsentrera dig!" Sa Fröken. "Jaja.." Sa Sakura ointresserat. Fröken fnyste till och fortsatte prata om nåt som Sakura inte förstod. Hon begick åter till sina tankar. Tankarna där ingen retade henne. Där ingen dum lärare fnyste åt henne. Hon längtade hem. Hem till hennes syster. Hon var den ende som faktiskt brydde sig om henne. Som brydde sig om hon dog. Hennse syster som väntade hemma på henne. Det ringde ut. "Äntligen är dagen slut" hörde hon någon säga längre bak. Hon tog alla sina böcker. "Som om det är någon idé" tänkte Sakura. "Jag ska ju ändå inte plugga" sa hon tyst för sig själv. "Ja, Du ska väl mörda ett till barn" sa klassens retsticka; Tsukishima. Han retade alltid Sakura. Bara om hon sa nåt så gjorde han nåt "roligt" av det. Sakura vissta att det inte var nån idé att säga emot utan att bara strunta i vad han sa och gå.


När hon kom hem till huset där Hon och Systern bodde så gick hon upp på sitt rum och började teckna. Teckna var det endå som Sakura var bra på. Hon kunde rita vad som helst. Om hon skulle rita en person; Självklart. Om hon skulle rita ett landskap; Visst! Tecknande var hennes tröst. Hon kunde uttrycka alla sina känslor på ett papper. Och det skulle ta flera timmar om hon pratade ut om dom. Så, hon tecknade för att släppa ut allt som hänt under dagen.


"Onee-chan! Maten är klar!" Sakura ryker till. Hon hade somnat medan hon hade tecknat. "Jag kommer!" ropar hon tillbaka.

När hon kommer ner till det lilla men välstädade köket ser hon Hana(systern) som sitter redo vid matbordet i Seiza. Sakura har alldrig riktigt fattat hur man kan sitta så där, så länge. Man sätter sig på rumpan och inget mer med det.

"Ikväll blir det Curry" säger Hana och ler snällt. Hana vet inte vad som händer på skolan. Därför ler hon så snällt. "Bra" säger Sakura och försöker le lika snällt. Hon sätter sig ner vid det lilla bordet och börjar äta. Hana kollar nyfiket på henne och säger: "Hur var det i skolan idag?" "Bra" säger Sakura helt ointresserat och fortsätter äta. Hana kollar oroande på henne och fortsätter också äta.


Efter maten tar Sakura på sig jackan. Hon måste ut. Det känns som om någon eller något drar ut henne ur huset. Hon tar på sig skorna och går ut. Och ser, i sin förvåning, att det har börjat snöa. "Konstigt..." säger Sakura. Det är ju början på Maj....En ovanligt stor snöflinga landar på hennes näsa. Den skimmrar i olika färger. Sakura hinner bara blinka så känns det som hela hon dras in i ett jättelikt hål. Det känns som om nån drar i henne och klöser på hennes kläder och efter några ögonblick så var hon vid en underbart, och stort, berg. Solen skiner så hon måste hålla handen ovanför pannan för att kunna se. Hon ser en Pojke. Han ser ut att vara i hennes ålder. Han har ganska långt hår, fina kläder(så han måste vara prins eller nåt sånt tänkte Sakura) och han höll i något. "Vem är du? och vad gör Du här?" säger pojken snofsigt. "Har väl inte du med att göra"

 fnyser Sakura. "Men om du måste veta så heter jag Sakura Hikari. Och jag vetefan vad jag gör här" "hmm...." säger pojken. "Vad heter du?" Säger Sakura. " 'Vad heter du?' Hur vågar du fråga mig det?!" "Vadå? får man inte fråga helt plötsigt?" säger Sakura. "Jag är Keitaro Saigawa, Den först födde sonen av Seiji Saigawa" säger han stolt."OK" säger Sakura som inte bryr sig så mycket.

"Var är jag?" frågar hon efter en stunds tystnad. "Du är i det vackra Kyoko!" säger han som om han ägde staden. Sakura tittar sig omkring en stund ocg frågar sedan: "Vilket år är det?" "Vet du ingenting...Året är 1836." "WOW" Säger Sakura. Kort därefter svimmar hon.

Fortsättning följer....


Ja, så går den ungefär^^



Bai/Cherry





This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards