Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under januari 2010

Av Ella - 6 januari 2010 15:59

Hei!


Sitter och ser Star Wars- Jedins Återkomst på 4:an. Väldigt bra ;) Har varit till Gammel stan idag hos Lars-Eric.(Min mormors fästman) Han fyller år imorgon så vi var och grattade i förskott^^


Annars har det inte hänt så mkt. Sitter och ser Stars Wars som sagt. Ska snart äta. Jag venne vad det blir, Jag hoppas att det blir gott^^



Bai/Cherry


  

Omedetou Gozaimasu i efterskott Akiharu-chan<3





Av Ella - 4 januari 2010 18:24

TOHOO! LM.C SKA KOMMA TILL SVERIGE I APRIL! OCH JAG SKA KANSKE FÅ GÅ! GUD VAD JAG ÄR GLAD JUST NU! JAG SKA KANSKE FÅ SE LM.C LIVE!!! FÖRLÅT ATT JAG SKRIVER DET HÄR! MEN JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG SPAMMAR CAPSLOCK :D




/SHERRY

Av Ella - 4 januari 2010 14:59

abs2ab3.jpg abingdon boys school image by ErAaL


abingdon boys school är ett projekt skapat år 2005 av frontman och sångaren Takanori Nishikawa (T.M. Revolution). Bandet består av fyra medlemmar, Takanori Nishikawa (sång), Sunao och Hiroshi Shibasaki (gitarrer) samt Toshiyuki Kishi (keyboards, programmering). Bandnamnet är taget från den privata pojkskolan Abingdon School i Storbritannien där brittiska bandet Radiohead var undervisade.

abingdon boys school har haft många hits sedan starten 2005, minst sagt inom anime och TV-spel, då alla deras släppta singlar har varit antingen öppnings- eller slutlåtar till olika animeserier och TV-spel i Japan.

Deras första singel "INNOCENT SORROW" användes som öppningslåt till animen "D.Gray-Man" och klättade upp på Oricon-listans 5:e plats redan första veckan. Andra singeln "HOWLING" som användes som öppningslåt för animen "Darker Than Black" gick det bättre för och klättrade upp till Oricon-listans 4:e plats. Och så har de fortsatt under åren och nu är de en av de mest populära rockbanden bland animeserier i Japan. Senaste singeln "Kimi no uta" är även den med i en anime, "Tokyo Magnitude 8.0"


/Cherry



Av Ella - 4 januari 2010 14:34

Så, då var mardrömmen över. Jag klarade dan utan en tår! Jag bara små grät när jag lyssnade på Orange dream ;)


Har bara suttit och lyssnat på An Cafe i typ fyra timmar.


Och sett School Rumble ;)


Funderar på att köpa Fullmetal Alchemist, Fruits basket och school rumble boxar med alla avsnitt ;) Men då får jag vänta ett tag. Måste ju spara pengar ;D


Nu ska jag sluta ta upp eran lediga tid.



Bai/Cherry




abs2ab3.jpg abingdon boys school image by ErAaL

Av Ella - 4 januari 2010 09:23

VÄRLDENS UNDERGÅNG IDAG DÅ. FÖR ER SOM BRYR ER SÅ FÖRSÖK GÖRA DENNA DAGEN ÄN BARA EN MÅNDAG. JAG KMR GRÅTA SOM IN I HELVETE! OM TYP EN OCH EN HALVTIMME HÄNDER DET. SITTER OCH LYSSNAR PÅ AN CAFE. GRÅTER. INTE KUL.


MIKU<3

 

TAKUYA<3

 

KANON<3

 

YUUKI<3

 

TERUKI<3

 

 

f.d BOU<3

 

Av Ella - 3 januari 2010 18:22

Mosh Mosh!


Ursäkta den dåliga blogg uppdateringen idag D: Har inte hunnit. Var på gymmet med mamma i en timme. Ska snart se på tv med mamma och pappa.  Och ska nog poppa popcorn 8D





/Cherry

Av Ella - 3 januari 2010 13:04

Hei!


Vaknade för typ en timme sen. Var hos Lina och åt middag igår. Hann inte blogga igår. Var hos Alva halva dan typ. vi var mest hos Lina. Var hos Markus oxå. Vi spelade Buzz-Hollywood Quiz. Jag åkte ut först gången, men andra gången vann jag :D Vi åkte hem vid tolv tiden. Vi såg hälsoresan klart sen gick vi och la oss.


Såg Robinson repris när jag vaknade. Och kom sen på att Imorgon är det An Cafe's sista konsert innan dom tar en paus ;_; Kmr nöta An Cafe hela dagen. Och gråta. Kmr sakna deras musik. Jag vet att det bara är en  Paus men det känns inte så TT.TT Jag tror inte Miku kmr vara med då TT_TT



  

Miku<3(sång)

 

 

   

Takuya<3(Gitarr)



   

Kanon<3(Bas)  


  

Yuuki<3(Keyboard)

 

  

Teruki<3(Trummor)

 



Bai/Cherry

Av Ella - 1 januari 2010 22:16

God kväll!


Ska snart gå och lägga mei. Mamma tvingar mei -.-' Om jag skulle bestämma så skulle jag vara uppe till tolv;) Men man måste ställa om sei nu. Sitter och lyssnar på Kelly Clarkson. Pappa försöker övertyga mei att följa med honom till Klinten imorgon och åka slalom med honom. Men jag venne...Kanske ska vara med kompisar elr nåt ist:S Får se^^  Har börjat läsa en ny bok. Den heter "En komikers uppväxt" Och Jonas Gardell hae skrivit den^^ Den verkar bra^^ Men hara bara läst typ 14 sidor xD


Funderar på att köpa Färglinser. Dom heter nåt speciellt men jag har glömt...Men dom är jättesöta iaf x3


Ska gå och borsta tänderna nu^^



Bai/Cherry


Hur länge  brukar ni vara uppe på kvällarna?/När brukar ni vakna?

 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards