Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under mars 2013

Av Ella - 28 mars 2013 14:23

Hejhopp. 

För er som inte visste blev jag singel i Tisdags. Beslutet var gemensamt, men jag kände att jag ändå ville försöka. För lever nu med ett ständigt magont av saknad och är bara allmänt nere. Men men, det går väl över. Hoppas jag. 


Ikväll ska jag troligtvis till Alva för att göra middag där med hon och Lina. Ska bli fedt kul jao. Imorgon åker jag dock till klinten för att tillbringa påsken där. Oh the joy. Så uppdateringen kommer ju inte vara sådär jättebra. Har nämligen ingen åtkomst till internet där. Men håller på att ladda ner säsong 1-6 av How I Met Your Mother så jag inte blir uttråkad. 


Här får ni lite bilder från WeHeartIt i brist på annat. 



Tumblr_mjtp6odwws1rh1wv4o1_500_large

Tumblr_lrofqkkl9k1qff8hqo1_500_large

Tumblr_mjbxn1mtwx1rsl78go1_500_large

419994_439136936160500_391253117_n_large

Tumblr_mjxvhx1q1q1r7r9dwo1_400_large


Glad Påsk every1.


Av Ella - 25 mars 2013 18:55

Vad händer alla människor där ute i världen? 


Kändes skönt ändå att få komma till skolan idag. Fick träffa folk som fick mitt humör att bli bättre, vilket jag uppskattar enormt. Gruvar mig dock lite inför morgondagen. 


Ska inom loppet av några minuter rulla mot Alva. Ska slagga där och imorgon blir det korpen. Oh, the joy. 

 

Av Ella - 24 mars 2013 16:02

Skriver det här inlägget medans Alinas De e dark nu spelandes genom högtalarna. 

Jadu.

De senaste dagarna har varit som en bergochdalbana. Allt har gått från jättebra till skit inom loppet av några sekunder. Ska vara ärlig, det suger. 

Men ska inte skriva ett helt inlägg och klaga över hur mycket skit mitt liv är just nu och ska därför bara återgå till att ligga framför tvn och tycka synd om mig själv. 

Ha det. 


Tumblr_mbh919jm961qk8ni7_large




Av Ella - 21 mars 2013 20:04

 

Av Ella - 20 mars 2013 19:14

TjooooooOOOOOoooooOOOoooOoOo


Sov över i boden hos Hugo igår så därför blev det ingen bloggning under gårdagen. Sorreeeh. 

Dagen har varit blandad. Fått skratta mycket, men jag känner att jag är ett emotionellt monster. Srsly. Humörsvängningar är ju alltid lika kul vettu. 


Kan väl trösta mig med att jag ska till g-byn imorgon så jag slipper äckel-korpen. Eller nej, förlåt. Stureskolan menade jag ju. 

Till helgen så ska jag tydligen vara hundvakt över lördagen så det händer nog inte så mycket de närmsta dagarna. Inte för att jag förväntade mig att något faktiskt skulle hända, men ändå. 

 

Av Ella - 18 mars 2013 18:36

Tjenare mannen och kvinnan! 

Månda idag. Hm. Segt, som vanligt. Skidor på gympan också. Peo måste ju ha något emot oss för helvete vilket krångligt spår vi fick ta.

Skulle åka ner för en "liten backe" och insåg sedan, medan jag åkte nedöfr backen, att den inte var så liten. Kändes ju som att man åkte ner i 120 och sen bestämde sig spåret att nej nu ska vi ta lust hära, så ramlade nästan i en kurva. Men höll mig på benen! Även fast jag kommer ha ont i benen imorgon ;__; 


Btw, här är filmen som SnorpenProductions har gjort! (Josef, Lukas, Hugo och Max i det här fallet.) 


(fortfarande sur över att dem klippte bort mina ben ;_;)

Av Ella - 17 mars 2013 21:46


Bara för att klargöra en sak:  jag lyssnar inte vanligtvis på dubstep, men eftersom jag spenderar stor del av min lediga tid med Hugo, som i stort sett älskar dubstep, så kan jag inte låta bli att tycka om vissa. Fick också idén att söka på lite kpop dubstep remixar(BÖJNINGGG) tidigare och här har vi resultatet. Grymt bra! 


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards