Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Ella - 17 mars 2013 21:46


Bara för att klargöra en sak:  jag lyssnar inte vanligtvis på dubstep, men eftersom jag spenderar stor del av min lediga tid med Hugo, som i stort sett älskar dubstep, så kan jag inte låta bli att tycka om vissa. Fick också idén att söka på lite kpop dubstep remixar(BÖJNINGGG) tidigare och här har vi resultatet. Grymt bra! 


Av Ella - 17 mars 2013 20:21

Anledningen till att jag inte har bloggat under de senaste dygnen är för att jag har haft finbesok från huvudstaden. Så har inte riktigt orkat slå på datan hehe. 

Igår var vi iallafall på Minus 30 i Luleå och såg Yohio, Loreen, Familjen och massa andra. Det var askul, även fast min ångest bestämde sig för att dyka upp så fick gå ifrån alla en stund, men det ordnade sig! Var hemma kring halv tre, och både jag och Mickis däckade på dirren och vaknade sen kring tio-elva. 


Kring sex så lämnade vi av Mickis på Kallax. Det var lite sorgligt, ja, men ska ner till sthlm i Maj så får träffa henne och mina andra fina homies då! 


I brist på annat så kan ni få lite bilder från gårdagen. 

         

(så jävla sexig min alltså)



         


Helt ärligt, så regerade Familjen. Så jävla bra, seriöst. Var lite besviken på Yohio, tbh. Loreen var grym och jag och Mickis satt och skrek med till Euphoria. 


Så nu har lite ångest inför morgondagen. Måste till skolan och de känns jävligt segt. Men det är ju något man måste leva med, som vanligt. 



This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards