Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Ella - 7 mars 2013 18:28

 


Hejsan bloggen. Har ju inte varit aktiv här på ett bra tag så tog mig äntligen i kragen idag och tänkte att jag skulle knåpa ihop ett litet inlägg. 


Det har ju nu varit sportlov och jag hoppas att ni alla har utnyttjat det till fullo och sportat mycket. Nej gud, nu driver jag med er! Jag hoppas ni inte har utfört någon fysiskt aktivitet, whatsoever! Själv så kan jag väl stolt säga att min profil på facebook har blivit dekorerad med statusen "I ett förhållande" så jag är väl ganska så nöjd. Eller, inte ganska så, väldigt mycket. 


Så jag har spenderat stora delar av mitt lov i boden för att umgås med le bf. Wow, känns ovant och säga att man har pojkvän. God. 


Idag hade vi också friluftsdag på skolan. Vi skulle egentligen vara i Boden, men jag, Alva och Lukas blev nedröstade av de övriga i klassen. Så fick gå till sörby parken och göra upp eld, göra mat och sen fick vi åka med. Värd dag? Kan jag inte direkt påstå. 

Men jag, Alva och Benjamin fuskade och tog bussen en bit så behövde bara gå två km. För det är så vi rullar. / badum tss


Tog mig också friheten och färgade mitt hår när jag hade kommit hem. Det blev lila denna gången. Blev mycket nöjd, även fast det ser svart ut i vissa sken, men det finns inget som lite blonderings-shampoo inte kan klara av! 


Imorgon ska jag till Boden efter skolan och sova över hos Hugo, så kommer troligtvis hem på Lördagen. Bara så ni inte tror jag blivit brutalt mördad av en potatis när jag inte kommer kunna blogga på två dagar. 


 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards