Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under januari 2010

Av Ella - 1 januari 2010 17:25

Hei!


Första dan på nya året! Hihi det förra året gick så fort! 


Har int bloggat så mkt idag. Amanda och dom har varit hos oss från igår och dom for just. Igår somnade jag Och Amanda inte förän halv tre xD Vi skjöt raketer typ halva natten xD


Just Nu: Mår jag illa.(av nån anledning....) Och har ont i huvudet(Av nån anledning....)Mamma och Pappa sitter och ser "Solsting Och snésprång". Det är en sån här Sommar Buskis.  Med stefan och krister sak shafs  


Ikväll så är det oxå en Sommar Buskis. Den heter "SnålVatten Och Jäkelskap" Har redan sett den men det är för jävligt rolig xD


Ska gå och ta en pandodil och sen ska jag nog se lite School Rumble. (Skrattar ihjäl mei varje gång jag ser det xD)



Bai/Cherry


Tidigare månad - Senare månad

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards