Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Ella - 22 juli 2012 21:01

 

mina älskade album ;__; <3 Måste försöka få ihop pengar så jag kan beställa B2ST's nya mini album också...FÖR DET ÄR ETT MÅSTE FÖR MIG. Argh. Dessa koreaner gör mig pank argh. 

Av Ella - 22 juli 2012 11:37

Vaknade ca elva av att min mor hade lagt på Wordfeud -.- Upptäckte sedan att jag har ett x antal myggbet under mina fötter från igår. Känns ju trevligt! 

Så under hela morgonen har jag gått omkring och gnuggat min fotsula mot random objekt. Soffan, bordet, trappräcket osv. 

 

Nu ska jag gå och  kolla ifall vi har något ätbart till frukost i det här huset. Men eftersom min mor köpte något jävla fiberbröd som inte går att tugga utan att man kräks, så tvivlar jag starkt på det. 

CHIPS TILL FRUKOST WHOOP! 

Av Ella - 22 juli 2012 01:16

       

Efter mer än ett år så är äntligen mina älskade pojkar tillbaka. Ord kan inte beskriva hur mycket jag har saknat deras ansikten ;__; 

Jag har dock lite blandade känslor angåendes Gikwang's afo-blondie-hair-whatsoever sak. Inte riktigt...Men hans underbara ansikte makes up for it (y)

Och jag svär till Gud att Hyunseung hittade mig på något sätt och kopierade min hårfärg. För det är ju exakt så. Men han sa faktiskt i en intervju att han vill färga det rött, utan tvång av någon stylist noona, så han måste ju liksom ha fått inspiration av mig. *flips da hair.* 

Min Yoseobie är alltid lika vacker och söt och just underbar ;____;

image

Är lite chockad över Junhyung's blåa/lila hår men me likey! Exotiskt, eller något xD 

Låten i sin helhet är mycket goodeu! Alla medlemmars inviduella röster kompleterar låten och gör den en klassisk B2ST låt, vilket jag älskar. Känns väldigt uppfriskande också med att de spelade in MVn i USA ^^

Doojoon kunde dock ha fått lite mer repliker, känns sorgligt T__T för han sjunger minst lika bra som det andra, men det är väl bara jag. 

Dongwoon har klippt av sig sin långa kalufs och färgat håret och det gillas. Men tyckte han var sötare i brunt hår..oh well! 


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards