Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Ella - 5 juli 2012 16:14

Ursäkter å mina vägar för den dåliga uppdateringen D: Kom hem igår och har haft lite fullt upp heheh. Men ja.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa på vespan och köra till Alva. hon hade solat typ hela dagen, trevliiigt. For hem för Kajsa skulle komma till oss och just när jag kom hem så kom hon. Vi chillaxade och sen for vill till parken för att bada. Men ingen ville för att det var för kallt e__e Vi lyckades få ut Myo och då for vi till mig/Kajsa för att bada i ze pool ~ Så ja...VI BADADE. Myo misshandlade mig ett flertal gånger så hela jag är täckt av blåmärken ;___; 

 

Idag så vaknade jag av att min mor och syster höll på att kllippa gräset e__e Thank you veryu much för det! 

Nu....är jag extremt uttråkad och kollar runt på yt. lulz.

buhbye


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards