Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Ella - 15 juli 2012 21:04

le random rubrik is random.

MEEHP.

jag jobbar imorgon och jag pallar inte T__T Dock är tiderna ganska bra, MEN JAG PALLAR INTE. meehp mestadels för att jag är lika lat som en kamel som åkter skridskor. asså whatt?

Det är Boden Alive till helgen iaf och ska försöka ta mig dit. På något sätt. Artisterna som ska är inte direkt....BRA. men vill gå för att träffa folk och så ^^ 

Oh dear god jag har blivit social! 

 

Btw *byter ämne helt plötsligt* ÄR INTE DEN HÄR FILUREN DET SÖTASTE SOM FINNS? 

 

Okej, ska gå och rosta bröd för jag är så förbannat hungrig. 

*minuter senare*

Jävla traitors MOR OCH FAR SATT OCH ÅT OSTKROKAR I VARDAGSRUMMET TRAITOOOOR  I DON'T TRUST ANY OF YOU. Ja, jag har kollat på pewdiepie idag. Varför undrar ni det?

NU

ska jag gå.

hej och hå, bit din tå. 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards