Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under juli 2012

Av Ella - 2 juli 2012 17:53

 


Min far i bakgrunden. 

Av Ella - 2 juli 2012 17:13

Eftersom jag inte pallade med blogg.se's nya design och det var allmänt bökigt att skriva inlägg där, SÅ BYTER JAG TILLBAKA TILL DENNA. JAAAAA ALLTSÅ.

Men det kanske bara var för att jag är bloggplatsen biased? I da naaa ~ 

   och

Men för att sumera lite så är jag i huvudstaden för tillfället. Hälsar på hos några släktingar och igår var jag och Mickis på grönan^^ Det allmänt awesome ~

Mickis tvingade fick mig att åka nästan alla berg-och-dalbanor, STOLT TJEJ HÄRA. I början ville jag bara åka Vilda Musen, men sen tvingade hon med mig på Jetline, Twister, Kvasten och massa andra som jag inte kommer ihåg namnen på e__e 

Men den bästa åkturen var lugnt BLÄCKFISKEN. OMFG IT WAS SO AWESOME. BLÄCKFISK BLÄCKFISK YEAH! 

Oh, justja.

'The main event' för dagen var när vi skulle gå över ett övergångsställe och gissa vem vi såg? SARAH DAWN FINER PÅ EN SEGWAY. HUR AWESOME ÄR INTE DET PÅ EN SKALA FRÅN1-10? Crazy shit asså.


 

Vid halv sju så kommer några släktingar hit och så ska vi äta middag. Det blir riktig lyxmat; PIZZA HUT. Me mucho gusta pizza hut. [Men Max mat in my <3]


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards