Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Ella - 19 december 2012 22:19

Idag fyller Alva år, SÄG GRATTIS BÖNDER! 


Var igår till Lina och fikade med henne och Alva, gick upp till Markus och var med han, Lukas och Jonas också sen. Slutade med att jag sov över hos Lina också. 


Idag på skolan så hade vi inga ämnen överhuvudtaget, vi såg bara film. Vilket var prett-y nice tbh.  Lukas försökte också lära mig spela dataspel, men jag råkade alltid springa ner i något stup så gav upp. Då vet ni ju hur bra jag är på sådant. 


For sen en stund till Alva för att ge henne sin present och fick mig också ltie go fika. Har också slagit in lite julklappar håhåhå.


Imorgon ska jag följa med pappa på hans jobb..Kommer sova hela dagen haha...JAG MÅSTE FÅ MIN SÖMN OKEJ 

 


Nu ska jag gå och ta något att äta för min kropp förtvinar annars okej ADJÖ BÖNDER 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards