Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Ella - 17 december 2012 23:19

           

Av Ella - 17 december 2012 23:07

Halloj! 

Dagen idag var...intressant. Vi hade inte skridskor utan lärarna hade fått för sig att vi skulle ha någon slags tiokamp och priset för den som vann var en chokladask. Wow. 

Kunde inte vara med på snörugbyn för höll på att försova mig så hann inte ta med skor eller täckbyxor. Men that's life! Så jag fick stå och kolla på när alla sprang omkring som några små troll haha. Bästa var nog när Markus sparkade Jonas mellan benen HAHA.

Så Jonas låg på marken i ca två minuter och "cried in agony". Det var väldigt roligt att se. Blev snöbadad ett x-antal gånger också. Det var mindre roligt. 


När jag kom hem så käkade jag och kollade julkalendern, sen skypade jag i någon timme med Myo och hans kompis. Känns trevligt att kunna släppa ut alla feels för 1D ibland, blir svårt att hålla inne dem...och det misttolkas ju inte alls, nej nej. 


 


Imorgon slipper jag skolan JA PRISA HERREN OCH PASTA ÅT FOLKET ska fara in till le Luleå stad och handla julklappar. Håhåh. 

Bjuder på några fina gifs innan jag gittar. Goodbye yo.


   

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards