Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Ella - 13 december 2012 21:19

Om ni inte har gått miste om det det, så var det Lucia idag. Och med det så blev det firande i kyrkan och nere på skolan. Det gick hyfsat bra att sjunga och fick sedan en komplimang av en lärarna hihi. På tal om lärare, träffade min gamla, eller hon är sjukskriven för tillfället, engelska lärare. Började nästan gråta när jag såg henne för jag saknar henne så mycket och hon är så gullig och snäll fklsfjlkdsf.

Klantig som jag är så glömde jag att ta några som helst bilder idag så ni får inte se hur vi har haft det. 


När jag sedan kom hem så har jag pluggat inför ett prov som jag har imorgon i Buddhism och just ni sitter jag och mamma och ser The Holiday. Mycket bra film, måste jag tillägga.


 

Saknar stockholm och mina amigos väldigt mycket har jag insett de här dagarna. VARFÖR MÅSTE JAG BO BLAND RENARNA JAG VILL INTE BLIR JU LEDSEN ;__; 


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards