Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under september 2012

Av Ella - 24 september 2012 15:39

Hemma efter en ....skoldag. ja. Så är det. Hade coopers på idrotten så sprang som en älg på energidryck. Men stunden jag var klar så satte jag mig i bilen och käka chips. FÖR ATT VARA NYTTIG ÄR FÖR MAINSTREAM. hade möte senare och det gick bra. I guess. Även fast det inte skulle ha skadat att inte gå dit ):

Av Ella - 24 september 2012 10:43

Eyyy sexy lady

Av Ella - 23 september 2012 23:42

Slaggar hos Alva ikväll och höll seriöst på att skita ner oss för bara några minuter sen.

Låg på en madrass nedanför hennes säng och vände mig om för att snacka med henne, men just då när jag vänder mig om ser jag den största jävla spindeln på täcket. Skriker och hoppar upp från golvet. Samtidigt så börjar Alva nästan grina och jag håller på att dö av skratt .___.


Alva stack och hämtade en gammal tidning och en flugsmälla. Dödade den jävla fitt-spideln och just nu ligger den i soptunnan. Rest in peace ~ Eller vänta...


 


Ska tydligen på något onödigt möte med matteläraren imorgon. Fattar inte varför jag måste följa på skiten. Oh well. 



Av Ella - 22 september 2012 18:33

Hej och hå! 

Nu är jag hemma från Uppsala, eller Stockholm. Hämtningen av mopedbilen gick bara bra och vi övernattade hos ett par släktingar i Viksjö så jag klagar inte alls. Sover hellre i en varm säng än i en kall och trång bil. 


Påbörjade dagen med att övningsköra lite på tomten, sen begav jag&far oss till Niemesel för en fika hos farmor. Sen rullade vi iväg till Lassbyn, till Lina. Jag och Lina tog Baby Zelo på en tur, sen åkte vi tillbaka och hämtade Alva. Lina,Alva,Jag, Benjamin och Lina's lillebroder(Robin) for då till G-byn och träffade Tim och Felicia. Tim och Alva klämdes in i bagageluckan medans jag och Benjamin satt framme och chillade. [Höll dock på att köra i diket x antal gånger...] Lina körde bakom med sina vespa och Felicia gjorde samma sak. 


Vi rullade runt i byarna och det var trevligt. Var dock tvungen att fara tillbaka till Lina för fadern min ville ju hem så småningom. 


Anlände på hemmaplan och har sedan dess bara gått omkring och fördrivigt tid. Familjen grillade ute på gården så blev Ostgrillare och Monster till middag. Jag klagar icket! Nu sitter jag här med delar av mitt hår i en färgbomb och ska snart gå och skölja ur den. Sen beger jag mig mot Lina för an födelsedags-fika med Alva. Får se vad kvällen har att erbjuda! 


 

Av Ella - 19 september 2012 20:29

Tjolahopp tjolahej, här kommer an glad tjej! åh herregud vad det kändes cheesy


Anledningen till den cheesiga hälsningen är för att jag åker söderut imorgon. whoop whoop ~ Jag och min far ska fara till Uppsala och kolla på en mopedbil, så det känns trevligt. Dock är det mindre lovely att jag måste stiga upp ganska tidigt...Jaja, kan sova i bilen! 


Idag så gick jag, Amanda och Alva och letade present till Lina, som fyller år på Fredag. Grattis i förskott Muhammed! 

Hade knappt ätit ngt under dagen så köpte en liter energidryck och en påse chips STABILT. 

Så när jag kom hem stuvade jag i mig hela chipspåsen och halva energidrickan, så jag satt och skrattade till dunderhumor owo Sen satt jag och fnittrade till Nyan Cat alltså ja, min dröm asså shiiieeeeeet. 


Nu ska jag ladda ner massa musik som jag ska lägga in på mobilen, måste förberade mig inför morgondagen (a) Effektivcheyy_97

 

 

 


Så kommer troligtvis inte blogga förän jag kommer hem. Dock vet jag ju inte när det blir, men troligtvis till helgen^^ Ha det! 

Av Ella - 19 september 2012 06:43

Av Ella - 18 september 2012 19:00

Alltså gud vad jag hatar mitt hår. fdsfkjdslfldsfd

 

Men hej. Bra sätt att börja inlägget på (y) 

Var på skolan idag. Det gick bra, dock hade jag ont i magen hela dagen huihuihui yoo yoo. ;___; Använder mig av koreanska ord för jag har inget liv

Tumblr_m86zc8pis21rr1t50_large

Känner att bloggen håller på att dö ut lite. Har inget att blogga om ;___; HALPP ME. 

 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards