Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ella - 8 augusti 2012 20:41

Släktingar var här tidigare, vilket inkluderar mina små kusiner. Fruktansvärt söta ungar, man lite väl högljudda. Fick en huvudvärk som heter duga så har surat ihop helt nu. Sen så sa min far att jag inte hade några vänner så det kan ju bidra lite 


Har tagit två panodil men det var ca två timmar sen och det har inte hjälpt. Funderar på att gå och lägga mig, men kommer då vakna upp astidigt imorgon och då kommer det bli helt knas. Kommer säkert försöka slå på något avsnitt av That 70s show och tvinga bort huvudvärken.


Imorgon kommer älskade Mickis hit och längtar som ett psyk ;w; 

 


Prata med mig på kik om ni inte har något för er, EllaHeartsYou ^^ 

Av Ella - 8 augusti 2012 03:05

Tjena på er alla, om ni är vakna nu, that is. Sitter och kollar på olika openings shafs saker och tråkar. Måste stiga upp tidigt imorgon och städa för vi ska få främmande .____. NEJEEEE.

Det enda bra är väl att vi ska käka palt till middag :D *klappar nöjt magen* 

PALT IS DA SHITT. Nejmen, sen imorgon eller idag dshdkhsjds VARFÖR SKA JAG VÄNDA PÅ DYGNET BLANDAR IHOP ALLTING på torsdag iaf måste jag stiga upp tidigt...ska till Luleå och måste vara där före elva..ugh. jaja, DET BLIR ROLIGT SEN *winkwink* 

Gud  jag vet faktiskt inte vad jag skriva på kvällarna omg HALP.

vafan råkade hamna inne på Vocaloids på yt dafuq DATORER SJUNGER BÄTTRE ÄN MIG bra för självkänslan det hära (y)

Nej, GODNATT DÅ. 

   


Av Ella - 6 augusti 2012 22:23

ville bara informera er om att jag är vid liv och att jag är ok. Daskade upp [VAFAN] mig och mår bättre nu ^^ 

Har umgåtts med fina vänner och i lördags var jag på LK med Alva, Benjamin, Markus, Kroffe, Krille, Linus och Jonas. Fick sendrag i tån när vi åkte virvelvinden ..skrek så mycket så att Alva, Benjamin och Linus skrattar åt mig .___. även killen som snurrar själva saken man sitter i stog framför oss och skrattade åt mig D: DET VAR SMÄRTFYLLT. 

 

Men sätter punkt för den här gången för jag är lat..MEH. HAKUNA MATATA BITCHES BAY 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards