Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Ella - 10 april 2013 18:21


alltså jay dskldjjkslhfdf jag älskar dig

Av Ella - 10 april 2013 18:04

Ja, som rubriken lyder hade jag nationella i biologi idag. Hade det igår också och idag var det en sorts fortsättning, för hann inte göra klart igår.

Kände att det gick sådär. Det hära med människokroppen och dess funktioner och muskler är inte något som jag är riktigt bra på. 

Annars så har dagen varit ganska så hyfsat. Varit på dåligt humör i stor del av förmiddagen, av någon anledning. Tur man har fina vänner som muntrar upp en! 



Blev också klar med ett arbete i teknik idag! Skulle skriva om en teknisk uppfinnare och jag bestämde mig för att skriva några rader om Percy Spencer- uppfinnaren av mikrovågsugnen. Så kreativt. När jag iallafall hade kutat ner till personalrummet för att skriva ut de få sidorna, så visade sig att de inte hade något häftapparat. Så knallade till elevfiket för att klaga över min olycka, när Krille kom på att jag kunde använda ett sugrör från en av festisarna.

Sagt och gjort! Lyckades knyta ihop sidorna med ett sugrör och sprang sedan upp till Fysik ettan och lämnade pappret till Gustav, sedan knallade jag till ätsaln' med Lina och Alva. 


Så det är ungefär sådär en eventfull dag ser ut för mig. Intressant, eller hur? 


Imorgon ska vi till pagla med skolan och göra..saker...jag vet inte. Vi får tydligen ta med skidor och åka slalom, men pallar inte så kommer troligtvis bara åka madrass/ligga högst upp i backen och lyssna på musik. Heh. 



Tidigare månad - Senare månad

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards