Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Ella - 2 oktober 2012 10:08

drar le chill hos mormor med lina, alva, och nathalie. Ska egentligen ha matte men orkar icket gå tillbaka till skolan. Har sen inga lektioner förän till tolv, för teatern ska tydligen vara då istället. Tills dess så hade vi nog tänkt chillaxa hära. Att mormor oftast bjuder på fika är ju en bonus!

Av Ella - 2 oktober 2012 08:59

Sitter på en SO lektion som är så förbannat tråkig. Har haft nutids orientering och väntar på att alla ska bli klara. Klockan tio så ska vi in till stan och kolla på ngn teater som riksteatern ska hålla. Känns ganska chill ändå. Slipper ha arbetspass bleh. Det är äcklig lunch och jag har inga pengar med mig. Får se hur detta kommer sluta. Bjuder på en bild på i somras.alltså åhhh vad gott med powerking....

Av Ella - 2 oktober 2012 06:56

Märkte när jag vaknade imorse att jag tydligen har bitit på min underläpp i sömnen så just nu ser jag ut som en anka. Måste använda lypsyl eller vafan stup i kvarten också. Mhm. Hur trevligt är det på en skala från ett till tio? Nu ska jag bege mig mot alva och sen mot korpen. Ja. Där kom glädjeruset. Och sarkasmen.

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards