Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Ella - 25 oktober 2012 21:43


Alla känslor för den här låten alltså guuuud.

Tror jag aldrig sett Yongguk så glad och han är så söt när man ser hans tandkött och bara ldkjsdffjdlsdlkjfldk 

Himchan behöver mer ...../söker efter ordet på svenska......lines för det är fanimej sorgligt hur få lines han och Jongup har. 

Youngjae ser fedt schnygg ut som lärare och Zelo...Alltså. Vad fasen har gossen på sig? Det första som kom upp i min hjärna var en groda. Så är det. 

Daehyun. Ska inte ens kommentera något där för ldjsalkhdsahligueskjdbdsfnsdfmdsfngfdgnrlkrelkÄÅWq
ejiwoprjewipohi%¤#//(%&¤&%¤#"¤TGFD <---- feelings.

 


Låten är yber bra och påminner lite om en låt jag har hört tidigare i någon reklam, men kommer inte ihåg vad den hette.. 


Iaf, lyssna på låten för den ärdjsadjlksad bra. Om ni nu ursäktar, så ska jag nog återgå till att reblogga fina grajjor på tumblr.

 

Av Ella - 25 oktober 2012 09:33

Legat vaken hela natten med frossa och spydde nästan imorse, så tog beslutet att stanna hemma idag. Vill inte smitta någon eller riskera att bli värre. Så jag ligger nu i soffan och har slagigt på Saving Private Ryan. Såg den på skolan i våras och jag måste erkänna att jag aldrig gråtit så mycket sen jag såg Titanic för första gången.
Det är bara början i filmen och jag känner redan att tårar börjar bildas i ögonen. It's gonna be a loooooong day.

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards