Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Ella - 24 oktober 2012 21:28

Måste bara börja med att säga att jag älskar B.A.P's MV till Stop It. Daehyun, sluta messa med mitt fagra kvinnliga hjärta. Jag klarar icket detta ;~;


MEN HEJ. Låt oss göra en riktig början på inlägget.

Praoen går riktigt bra. De små barnen älskar mig och Alva och känns väldigt roande att träffa folk som är kortare än mig, sa Ella som är 148 cm. 

Idag fick vi planera en utflykt för barnen som var på fritids och gissa om de blev glada? Ska vara helt ärlig och säga att man blir glad när man ser de små barnen skratta. Trodde jag aldrig skulle säga det ;__;


image

För jag vet att ni alla ville ha en gif på en hip-thrustande Zac Efron i en löjligt ful, men ändå attraktiv, kostym. Oh yes.


Känns nu som att jag ätit sömnmedel och vet inte riktigt hur jag ska reagera till det. För sist jag kände såhär så var jag tvungen att åka med ambulans till sjukhuset. Hm. Känns stabilt. 



Daehyun ta mig jebal 


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards