Yes sir, I'm one of a kind

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

60 seconds is enough for this story

Av Ella - 15 december 2012 15:01

Var hälsad människor! 


Beger mig snart mot farmor för att äta middag, tänkte bara att ni ville veta. Eller, jag vet inte. 

Igår var jag på ug och sen när jag kom hem så kollade jag på The Guropop Show och kökade nötter, because bored. 


Ikväll så hade jag troligtvis tänkt kolla på flygbiljetter till huvudstaden. Det blev lite ändrade planer så funderar på att åka ner under jullovet. Ska bli skönt att få se snökaoset haha ..... (de sa på de lokala nyheterna att stockholmarna kallar det 'snökaos' och för oss i Norrland kallas det 'lätt nederbörd'. Jag skrattade.)

Tumblr_mb9ojgtfzg1qhasnyo1_400_large


Men det var väl allt för denna gången. Bjuder på en bra låt med älskade hamsterGyu. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 10 april 2013 18:21

  alltså jay dskldjjkslhfdf jag älskar dig

Av Ella - 10 april 2013 18:04

Ja, som rubriken lyder hade jag nationella i biologi idag. Hade det igår också och idag var det en sorts fortsättning, för hann inte göra klart igår. Kände att det gick sådär. Det hära med människokroppen och dess funktioner och muskler är inte någ...

Av Ella - 8 april 2013 16:14

        Ja såhär kan det se ut när man gömmer sig under biljardbordet för att man inte pallar jobba. Blev upptäckt dock, fanskap.  Dagen annars har inte varit sådär jätteintressant. Blev slagen på axeln av lukas med hans mobil så nu har jag ...

Av Ella - 7 april 2013 19:07

    Yeah~ We back againWe back with It ain’t over ZE:A!The day we broke upOh no Oh I’m missing you   After you left, I couldn’t do anythingTo me, that spot can only be filled by youHow are you? Is life treating you well?I...

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards