Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Ella - 10 januari 2013 22:11


Super Junior M släppte ju för inte så många dagar sedan en ny MV. Den är mycket bra och låten är fruktansvärt bra. Med det menar jag att jag vill föda Henrys barn


I refrängen, efter dem sjunger Break Down för andra gången, när någon anna sjunger Dooooooown alltså det går inte att förklara.

 

Precis, Henry

 


Sen så vill jag bara uttrycka min kärlek för Sungmin. Och nu kommer jag få en arg Emiz över mig så det är nog bäst att jag slutar det här inlägget och förbereder mig för ett x-antal arga sms/tweets/kommentarer. Wish me luck, peasants.

Av Ella - 10 januari 2013 21:44

Holá bönder.

Ursäktar för den ack så usla uppdateringen, men har spenderat de senaste dagarna med att luta mig erotiskt över toaletten, if u know what I mean. 

Så idag var min första dag på skolan för det här året. Det var trevligt. Att få återse vissa som man inte sett på hela lovet var ju najjjsss i och för sig. 


Bara snabbt här dock;

Är det som en regel att Directioners och Beliebers måste hata varandra? Liksom, jag är directioner men jag tycker JB är en snäll människa och de flesta av hans låtar är bra, men att folk måste uttrycka sitt hat för den andra fandomen(nice böjning dära) är bara löjligt. 

Fine om du inte gillar 1D. Kunde bry mig mindre tbh. Men du måste inte då gå och kommentera onödiga saker på deras videor, för du vet att du kommer få 95% av alla directioners på dig. Samma för JB. Erkänner att det finns ett visst antal directioners som inte har halla knivar i lådan så att säga, samma där till Beliebers. 


Vilket leder mig till en annan sak som irriterat mig på sistone. Den här #cut4bieber trenden på twitter eller över hela världen.

Oh dear God, säger jag bara.

Hur kan folk vara så geunint dumma att dem skadar sig själva för att deras idol har rökt på? GD tog två puffar(rått översatt, ja) av marijuana förra året och inte började jag skära mig för det. 

Sure, jag tycker såklart det är dåligt och jag är besviken på JB att han göra något så dumt.(nu kommer jag få hat från Beliebers för att jag kallade både dem och JB dumma oj fan) 

Att skada sig själv är inte något man ska ta lätt på och det finns faktiskt folk som skär sig själva, men av större anledningar. Så för att vara helt ärlig, så har jag tappat tron för mänskligheten. Lol jk, den var redan förlorad. 


MEN JA DET DÄR VAR ETT PMSIGT INLÄGG AV MIG WOIHO I just have a lot of feels okay

För att avrunda det här inlägget så slänger jag in mina snuttepluttars nya MV.


This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards