Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Ella - 31 januari 2013 19:47

[slå på 'cc' för engelska subs]


Den här låten..wow.

Har sett fram emot Dalmatian's comeback i snart ett år och dem misslyckas aldrig med att imponera. 

Redan i början på låten så visste jag att jag skulle gilla den. Piano biten i "One two three." delen och sen basen man hör i bakgrunden när Daniel börjar sjunga. DLSJSF 

Att när dem sedan sjunger "I see from faraway, on a broken bridge." när de alla går på en bro, tycker jag är väldigt snyggt gjort tbh. För att inte tala om den fantastiska utsikten


Jeesu's (HAHA JESUS) och Daniel's vocals (hittar inte ordet på svenska) är helt underbara, men tycker att Jeesu kunde fått lite mera screentime. (återigen, svenskar fadear)

Inati's rapp är annorlunda, men ändå grymt bra.

Att Simon sjunger är en överraskning också och killen gör det förbaskat bra för den delen, så klagar inte. 

Sen har vi ju Dongrim....

HANS RUMPA ÄR GLORIÖS. VILL SMEKA DEN HELA NATTEN OCH HELA DAGEN 

(tro inte fel, han är min andra bias så älskar honom, men hans rumpa lite mer tror jag.)

Av Ella - 31 januari 2013 19:39

Holá~ 


Känner att uppdateringen på denna blogg inte är sådär speciellt höf dessa dagar. Det är ju lite smått tråkigt, men jag har en anledning faktiskt. 

Hade ett prov igår och spenderade hela veckan till att plugga till det. Nu är det över iallafall och det enda som jag har att göra är att skriva en recension till en bok jag läst. Det är ganska lätt så ska försöka bli klar med den i helgen, om jag orkar. 

På tal om helgen, så åker jag till Storklinten imorgon kväll. Vill egentligen inte med modern och fadern tvingar med mig på grund av olika saker. 

Så ja, kommer sitta fast i en trång husvagn hela helgen utan internet. Oh, the joy.

Lina ska ju dock följa, om hon är frisk, så det är bra. 


 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards