Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Ella - 6 februari 2013 20:05

Av Ella - 6 februari 2013 19:52

HOLÁ. 

Idag hade vi som sagt nationella i svenska, del 1. Det gick väl bra, men vissa frågor så började ju man verkligen ifrågasätta sin egna intellegens. Blev klar hyfsat fort ändå, så fick agera sändebud och gå och ge Rasmus en cola..blev utkickad av deras lärare på direkten dock.

Lukas försvann med sina amigos så sprang runt och letade honom en stund, men sen fick Lina hjälpa mig i fiket på grund av Lukas' frånvaro.

Gossen dök ju upp så småningom med sina amigos, men de sprang mest runt med ballonger and shit. To be honest, fick ont i magen för att jag skrattade så mycket. 


Mot slutet av dagen så kom dock ett gäng och flirtade som fan för att de ville ha gratis festis. But I was like no no no senõr  och stängde ner skiten. Gick sen till G-huset och väntade på att åttorna skulle sluta HKn, så fick sällskap av dem senare när vi skulle vänta på bussen. 

 


Väl på bussen så fick jag sällskap av Tim, som åt upp nästan all min kladdkaka och äckliga naturgodisar som mor skickade med. 


Nu ska jag kolla Tunnelbanan och kleta på mig en ansiktsmask. Yupp, idag är vi effektiva. Men imorgon blir det sovmorgon JAAAaaaaAAAAaaaaaaaaaAAAAA 

 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards