Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Ella - 21 februari 2013 19:20

Jag tror jag aldrig har hört fraserna "Ska du ha lite D?", "Vill du ha hans D?" och "Hon behöver lite D" så mycket som jag gjort idag. Herre min jesus alltså. 


Dagen i allmänhet har varit bra. Mycket bra. Mycket skratt, måste jag påstå. Alva tycker jag har blivit ful i munnen, vilket jag måste påpeka att jag inte har blivit. Har bara inte vågat säga sådana vulgära saker förut, men dessa dagar känns det som att jag kan tala ut mer. Åh gud, det låter som att jag gör någon jävla confession post eller vad fasen. 


Imorgon kommer jag troligtvis inte hinna blogga på grund av den delikata anledningen att jag ska till stan efter skolan och bowla. WhoOOOOoooooOOOOp. Slaggar sen hos mormor så kommer hem på lördag eftermiddag. Lovely. 

 


Ta lite SHINee för att avsluta inlägget vackert. För SHINee är bra för dig. 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards