Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Ella - 17 februari 2013 13:32

Det är egentligen söndag men jaja

 


Tjena. 

Mina päron drog till klinten idag så jag spenderar söndagen ensam hemma. Klagar inte precis dock. 

Hade tänkt spela COD med spelet dampade så då fick jag lust att slänga det i väggen :---))))) Så nu sitter jag och kollar på Grease 2 och försöker skriva ett något så bra kapitel till fanficen. 



Zelo. Stop.

 


Jag har sådan förbannad lust att gå på bio. Ända sedan jag var och såg Die Hard i torsdags har jag bara varit JAAAA BIO NU JAJAJJAJJAJAJJA. och jag är ledsen för jag har knappt några pengar och ingen av mina amigos vill se filmerna jag vill se ;; och det känns lite väl forever alone att gå på bio själv hiuiuiui ;_; Okej, ska sluta gnälla som en liten kärring nu. 

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards