Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Ella - 8 februari 2013 20:06

[slå på 'cc' för eng subs]

JAAAaaaAAA SISTAR19 FUCK YEAH.

Har sett framemot deras comeback i flera år (kändes det som) nu och jag är lite smått besviken, för att vara helt ärlig. Sistar19 ska ju vara en såkallad 'subgroup' till Sistar och då antar man ju att de båda ska ha några så jämnt antal lines? Icket. 

95% av låten sjungs helt av Hyorin själv och den enda gången Bora öppnar munnen så är det när hon rappar, i början på andra versen, sen så händer det inte så mycket mer på den fronten för hennes del.  Känns lite värdelöst om de bara får Hyorin att sjunga, för då hade Starship Ent. kunnat byta ut Bora mot Soyou. Då hade de alla kunnat sjunga lika mycket och alla skulle vara glada. Well, kanske inte Boras stans. 


Missförstå mig inte, älskar låten och speciellt den dära saxofon/trumpet(musikaliska Ella kan inte höra skillnaden) ljudet. Helt underbart. 

Men sen efter den ack så sensuella dans breaken(böjniiinggggg) så hade jag iallafall förväntat mig en stor tonartshöjning, tillsammans med ett sista upprepande av refrängen, men blir besviken återigen. Det enda vi får höra är när Hyorin drar ut på några få ord, som sedan avslutas med ett "Dorawajo nan". Återigen, lite besviken. 


Sen vill jag bara klargöra en sak: Ogillar inte Hyorin alls på något sätt. Hon är ju min andra bias i Sistar för fasen. Är bara väldigt irriterad på Starship Ent. som skulle kunna ge de andra medlemmarna lite ljus att skina i. 



Av Ella - 8 februari 2013 19:58

Ja.

Idag hade jag den andra delen i svenska nationella provet. Det gick väl bra, kunde gått bättre. Kan väl tacka att jag hade en påse med riesen som höll humöret och prestandaförmågan på topp.

På idrotten så hade vi volleyboll och det var sannerligen roligt. 

/le random konversation


Peo: Ella, du får välja vilket lag du vill vara med i.

Jag: /OMFg 

Övriga elever: Va!? Varför då!?

Peo: För att jag gillar Ella. 

Jag: 

Tumblr_mgim0ujtwx1s33rrxo1_500_large



Var planerat att jag skulle på filmkväll till lassbyn ikväll men min mor ville inte det så jag får bli hemma ikväll. Meh. 



This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards