Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ella - 17 oktober 2012 09:03

Seg onsdag. Har feber och ont i örat så det känns som att jag vill grina. Får se om jag orkar mig igenom dagen. Det snöade igår, förresten. Mysigt värre. Klockan ett ska vi på en teater i saga bion så kan nog kanske försöka få sova en stund där.

Av Ella - 14 oktober 2012 23:31

Tänkte mysa ner mig i sängen med en bok som jag fått låna av Kajsa, The Hunger Games. Har tänt ljus i rummet så det känns som att jag inte direkt kommer vantrivas hära iaf. Imorgon är det måndag och jag är inte direkt så taggad. Men kan trösta mig med att jag bara går skola den här veckan, sen har jag prao, höstlov och sen ledig från
skolan de tre första dagarna efter lovet. Klagar faktiskt inte. Har dock en stressig vecka framför mig. Har prov i HK på tisdag och jag kan ingeting och sen måste jag skriva en novell. Lovely.

Av Ella - 14 oktober 2012 19:33

Lovade ju att jag skulle förklara min lycka i ett gammalt inlägg, så here it goes ~ 


I torsdags, när jag bara satt på skolan och bakade chockladbollar så känner jag att det vibrerar i fickan. Tar upp mobilen när jag är klar med att knåda degen och ser att Mickis har skrivit " Ella. Det fanns två VIP biljetter tillgängliga och jag tror vi fick dem." 


(försökte haffa VIP biljetter till An Cafe's konsert tidigare men det failade vi med och kan säga att roligare saker har ju hänt mig om jag säger så.) 


Så fick nästan panik och ba "VaFAEEENNN snackar du om quinna" Men det visade sig att det fanns två VIP biljetter för några hade lämnat tillbaka dem. Så Mickis hade ringt till sin mor och sa att det fanns biljetter och så massa fangirlande senare så...

FICK VI BILJETTERNA.

VI SKA FÅ TRÄFFA AN CAFE.

VI SKA FÅ LUKTA PÅ DEM.

VI SKA FÅ PRATA MED DEM.

Jag har fortfarande inte fattat det och jag tror det kommer gå upp för mig just innan vi ska träffa dem. 


Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är. Har velat träffa An Cafe ändå sendan jag gick i fyran så detta är ganska stort för mig huihuihuihhui. Så det ser jag fram emot jävlliiiiiigt mycket ^^ 

Tänkte göra en videblogg om detta men har ingen kamera så hehe. 

Tumblr_m8o96jif3l1rqbw2io1_500_large



Av Ella - 14 oktober 2012 15:44

Av Ella - 14 oktober 2012 14:50

Blev ett litet uppehåll på bloggfronten den här helgen hähä. Men har varit i Luleå och spenderat helgen med Kajsa. Vi har sett film, käkat som gåsar och skrattat. 

JB's nya MV har ju såklart släppts och Kajsa har ju, som den lilla belieber hon är, suttit och spelat sönder den. Så ja, jag har den på hjärnan nu. Cause all I need, is a beauty and a beat ~ 


Igår så körde vi till storheden på Kajsa's moppe och det spöregnande. Lovely. Frös också så jag fruktar att jag kommer drabbas av en kraftig förkylning. Ännu mera lovely.


Idag fyller mor år så farmor, syster och hennes pojkvän + barn var här idag. Vi käkade paj och herre min jesus vad gott det var. 

 

Random bild på Markus och Jonas men yålå

 

 


Ikväll så är det bio i folkan så får se om man orkar rulla dit. Pappa håller på att fixa med bilen så jag känner att jag inte kan ta mig någonstans längre. Det svider i hjärtat, ja. 


Av Ella - 12 oktober 2012 08:20

Nattis slaggade hos moí igår natt. Det var trevligt. Färgade hennes hår och tränade inför ett prov som vi har idag. Gaaah nervös som fan.

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards