Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ella - 7 oktober 2012 20:43

Hejhåpp! 


Mina föräldrar ville att jag skulle komma till valvträsk igår så rullade dit och blev där hela kvällen. Det var trevligt, men blev lite smått mörbultad. 

Det var en musiktävling mellan de vuxna och jag råkade just gå in i rummet när de skulle börja, och då började mamma, moster och en annan äldre tjej dra i mina armar och ville att jag skulle vara i deras lag. Mina armar var väldigt röda efter den incidenten.

Sen försökte jag lära morsan och hennes kompisar Gangnam Style. Det gick sådär. De flesta stog bara och stampade i marken. Men kan då lugnt säga att jag aldrig skrattat så mycket som då, faktiskt.


Sen skulle jag, Linnea och Lina typ fara och köra med bilen, men då höll Robin och Tim på och Lina fick inte följa. Så jag och Linnea satt i bilen som några muppar och väntade på Lina, hör sen hur någon står och knackar på bagageluckan. Klart står ju Lina där och då fick vi alla panik och började skrika. For därifrån fort som fan så inte Tim och Johan skulle komma efter. 


Var hemma vid tre på natten och då fick mina päron, som var lite smått berusade, för sig att lära sig Gangnam Style. Så ja, hela familjen stog i vardagsrummet och dansade tills klockan fyra på morgonen. That's love y'all. Eller kanske inte. 


Denna dagen har bara bestått av att ligga framför tvn och inte fått någonting gjort. Har inte känts helt fel faktiskt. 

Något som känns väldigt stressande dock är att vi har prov i veckan om Franska Revolutionen, HK prov nästa vecka, samt en novell om något av de fyra elemten på några sidor som man måste få gjort. Plötsligt så tappade jag livslusten. 

Men ska stå ut i två veckor, sen har jag prao v. 43 och sedan höstlov. Det känns skönt för jag är så förbannat skoltrött. 


 

Jag gråter. 

Av Ella - 6 oktober 2012 15:26

Tänkte mysa ner mig i soffan och kolla på fem skinande killar (see what I did there?). Mor och far ska på kalas sen ikväll så är ensam hemma whoop whoop. Hade väl då tänkt att äta. Oh Dear GOD vad jag ska äta. Hörde ett litet rykte om att mor köpt chicken nuggets så jag är inte helt olycklig.

Av Ella - 5 oktober 2012 17:23

Hemma från skolan idag var jaaaag. Haft frossa hela natten och ont i halsen så jag kan knappt yttra en ynka liten stavelse.  Så det är ju inte så trevligt. 

Blev iaf tvingad till Boden med farsan. Vet inte varför men han bjöd på Maxmat så det är lugnt. 

 

Lagomt random gif men jag har bildbrist. Ikväll hade jag väl tänkt a fredagsmys, a lá Ella. Som då kommer bestå av:

Sitta framför datan och försöka hitta något intressant att kolla på.

Skriva fic.

Äta. 


Förväntar mig inte att något spännande ska hända, så kan lika gäran påbörja fredagsmyset redan nu. Ha en trevlig fredag, människor! 

Av Ella - 4 oktober 2012 19:09



Aldrig smakat det men har skumma cravings för det. Alltså koreansk mat vaad gööör du meed miiiiiiig

Av Ella - 4 oktober 2012 13:56

Åkte hem vid ett-tiden för hade världens mest smärtsamma hals och typ feber. Känner mig inte direkt på topp för tillfället. Men det går nog över inom kort, eller jag hoppas det iaf.

Av Ella - 3 oktober 2012 22:42

Lagomt sexuell bild från när jag och nattis satt utanför NO:n och väntade på att Lina skulle skriva klart provet. Grr vi lyckas alltid bli så fotogeniska på bilder, alltså det är ju helt sjukt.

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards