Yes sir, I'm one of a kind

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ella - 11 oktober 2012 21:43

Jag är i sån chock just nu. Kan fortfarande inte fatta...är så lycklig och kan inte beskriva känslan. Evigt tacksam mot Mickis hennes mor. Gud. Kan förklara i ett annat inlägg. 6e NOVEMBER NU KÖR VI GRABBAR

Av Ella - 11 oktober 2012 08:34

Av Ella - 10 oktober 2012 20:50

       

image image

image image

image

image



Grattis till världens bästa mochi! Tror inte ord kan beskriva hur mycket jag älskar och respekterar den här lilla riskakan. Han är så enormt underbar och ser upp till honom. Både bokstavligt och bildat talat. 

Både han och Zhou Mi förtjänar mindre hat och önskar verkligen att ELFs kunde börja acceptera dem.

Anyhow, grattis Henry och fortsätt vara awesome! 


Av Ella - 10 oktober 2012 16:52

Blev en ganska okej dag ändå.
Tre lektioner sen slutat, häääärligt! Lyckades få Jonas att missa sina två lektioner så hängde med honom, Markus, krilläääh och alva tills bussen kom. Bussresan var trevlig. Satt och skrattade åt alva som nös som ett cp och sen åt en kille som satt bakom oss. Väl hemma så ska jag gå och städa rummet, träna inför provet och skriva fanfic. Åh, vad jag känner mig produktiv!

Av Ella - 10 oktober 2012 07:04

Varit en kall natt. Blev tvungen att sova med huvtröja huvva. Vintertäcket måste tas fram snarast, annars kommer jag dö av köld.

Av Ella - 9 oktober 2012 22:43

Smidiga Ella strikes again! Just när
jag var klar med att borsta tänderna och när jag skulle gå till mitt rum, så lyckas jag ju såklart gå rakt in i dörren till rummet. Hur smidig är man på en skala från ett till hundra? Så nu gör mitt huvud ont och jag finner ingen idé att ligga vacken när man ändå måste stiga upp före fan imorgon. Bjuder på en halvt sexig bild från väggen bredvid sängen. Åhåh det rimmade nästan!

Av Ella - 9 oktober 2012 21:54

Idag på bilden så skulle vi börja med porträtt och bestämde för att göra Chanyeol till mitt nästa offer. Sen så kommer ju min bildlärare och kommenterar, på själva bilden jag skrev ut, "Vem är hon? Ser ut som en ung Mona Sahlin." ;_____; jag grät

This is me :D


Nej men halloj.

Ask me ^^

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

What are you looking for?

People/Things

omröstning ~

DU som lyckades hitta min blogg, man eller kvinna?
 Man ~
 Kvinna ~

Ovido - Quiz & Flashcards